Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

onsdag 3. november 2010

Appelsin med nellikspiker:)

Ja, jeg vet det er for tidlig til sånt... Men når man er syk hjemme sammen med to små gutter, og han på tre (som også er syk) ser i et Julemagasin og utbryter "slik vil jeg lage!!!"- da gjør man det altså. For det er jo billig underholdning for en liten tass, og så lukter det jo så godt!! Synes jeg iallefall, mellomsten lukta på nellikspikeren og gikk rett til springen for å drikke vann. Hehe, synes ikke lukta var noe god han iallefall:).


Så fin ble den:)


Vi gjorde litt stas på dagen i går med dessert til hverdags:). Det er ikke ofte det er her i heimen. Men det ble iallefall helt ferdig sjokoladepudding med helt ferdig vaniljesaus:). Det liker man:). Og de nye pakningene til Freia er jo bare så søøøøøte!!!


En liten smakebit:)


I dag er mellomsten sendt i barnehagen igjen, i god form:). Jeg er fremdeles litt vond i halsen, men myyyye bedre!!! Så i dag skal jeg kanskje få gjort noe i huset!

Ønsker alle en flott dag!

5 kommentarer:

  1. Lykke til i Bambinokonkurransen min.

    Ha en skjønn dag du også!

    Klem fra Hilde - som plutselig fikk lyst på sjokoladepudding ;)

    SvarSlett
  2. Nå kjenner jeg lukten av appelsiner med nellikspirer, herlig.
    Og den nye forpakningen til Freia var nydelig og nostalgisk.
    Ønsker deg en fin onsdag og god bedring.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. Heisann:)

    Det er godt å kunne kose seg når man ikke er i form - for det er jo nettopp da man trenger "det lille ekstra" :)

    God bedring videre, og ha en fin kveld - Klem:)))

    SvarSlett
  4. Ååå, ja slike nellikappelsiner lukter herlig:)
    Og de nye dessertpakningene er så fine, og det er jo sååå godt med sjokoladepudding - heldiggriser:)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Håper formen er bedre i dag. Dessert på en hverdag hørtes godt ut. Kanskje jeg skulle fleske til med litt sjokoladepudding i dag selv? Vet jeg har en pakke liggende i skapet, og jeg har startet prosjekt tømme matskapet før desember, hehe
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...