Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 15. november 2010

Sjokoladepikene:)

Det var vi, mine venner og jeg- på fredag. Vi var sjokoladepiker!

Vi var nemlig på Sjokoladepiken og nøt sjokolade, sjokolademousse, ostekake, drakk rødvin, portvin, øl, kaffe og kakao;). Vi drøste om alt; barn, menn, foreldre, sykdom, jobb, søvn, ikkesøvn, økonomi, livsnyting, reiser, sjokolade, kaffe, vin, livet generelt, vi lo og vi koste oss gluggers i hel!!! En herlig, herlig kveld!

Det gjorde godt for sjel og sinn etter mange dager i heimen med syke unger- fikk lada litt opp til helgen som også måtte tilbringes hjemme med gullungene!



 Ønsker alle en strålende fin uke- uten sykdom!!! Jeg satser på å få ungene klare til barnehage og skole i morgen!!!! :)

5 kommentarer:

  1. Det der så jammen godt ut :) Håper syken snart er ute av heimen :)

    SvarSlett
  2. Å, det hørtes utrolig godt ut! Det eneste jeg gjør om dagen er å spise, så burde ikke lese om nye steder man kan skaffe seg sjokolade :P
    God bedring til barna!
    Klem Eline

    SvarSlett
  3. Det så og hørtes fantastisk godt ut!
    Håper ungene blir bedre snart :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Ah, det hørtes jo fantastisk herlig ut!!
    Ønsker dere en rikgig fin uke, og krysser fingrene for at barna er klare for barnehage og skole i morgen :)

    SvarSlett
  5. Nam! Det hørtes ut som en alle tiders dag.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...