Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

tirsdag 9. november 2010

Sneak peak fra stua:)

Jeg har ei god venninne som for tiden studerer til å bli lærer, og i studiet tar hun et fag som heter Digital Bildebehandling. I den sammenheng hadde hun en oppgave der hun skulle lage forsiden til et boligmagasin, og hun spurte meg om hun kunne ta bilder i stua vår.
Kjempestas at hun vil bruke vårt hjem synes jeg, og kjekt å se det flotte resultatet hun har fått til. Hun har valgt svart/hvitt bilder og litt retro-look på magasinet. Er hun ikke flink?

Og jeg er jo kjempefornøyd med resultatet også:). Kjekt å se mitt hjem på forsiden av et "bolig-magasin", hehe:)


10 kommentarer:

  1. ÅÅÅååå... så moro da!!!

    Det er en "en gang i livet" - hending - om noengang - for de fleste med vakre hjem :)
    Nå MÅ du bare være stolt :)

    Håper det går bra med "sjuklingene" og at alle er på beina igjen.

    Kjempeklem fra Mimmi:)))

    SvarSlett
  2. Så morro.
    Det så veldig fint ut!

    SvarSlett
  3. Heia.
    Stilig magasin, pent hjem og flink venninne!
    Klart jeg vil være med på lotteri:)
    Takk for koselig hilsen hos meg.
    Du får prøve sushi! Jeg var selv Meget(!) skeptisk, men uten grunn. Det er kjempe godt. Om du skal kjøpe ute, er tempura maki en super nybegynner bit, med scampi, avocado og ris.
    Ha en fin kveld.
    Hilsen Liv.

    SvarSlett
  4. Det magasinet skulle jeg gjerne lest mer i, hihi. Hvem drømmer ikke om å ha hjemmet sitt på forsiden, liksom? :-)
    Håper formen er bedre hos små og store hjemme hos dere. Her ligger Bustemannen rett ut på sofaen og er så syk, så syk. Jeg føler meg litt guffen selv også, men er nok bare medlidenhetssyk, hehe. Ønsker deg en god natt og en fin morgendag :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så moro! Dette er vel alle interiørbloggeres drøm;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Ha, ha... det er så moro å leke med sånne ting sjøl. Og når jeg leser bloggen til Fryd og Design, ser jeg at man jo kan lage skikkelige magasiner også helt sjøl, og legge ut for allverden. - Det er gode muligheter for at din venn kan avansere hvis hun får blod på tann. Hun er kjempeflink, - og du har dødslekker stue!!! :)

    SvarSlett
  7. Det ble stilig da! Så gøy ut :)

    SvarSlett
  8. Så stilig det ble.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  9. så stilig :) det blei kjempe bra. og dokker hadde ein kjempe fine stua, så d va vel fortjent :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...