Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 29. november 2010

En god kopp kaffe...

Det er livsnødvendig for meg i løpet av en dag.... med noe godt attåt er det ekstra pluss:).
Denne koppen pluss en tvilling fikk jeg av ei venninne til bursdagen min! De er kjempefine og jeg bruker dem hver dag, kjekk presang:).

Snuppa ville ikke ha kake hun, men hun ba såååååååååååå fint om en espresso.... " det er jo lenge siden jeg har fått det nå". Hun fikk smake litt av oss i sommer da vi var i Italia, og syntes det var veldig godt. Nå fikk hun en kopp siden hun heller ville ha det enn kake! (til dere som synes jeg må være en skrekkelig mor som gir barnet mitt kaffe: hun drakk bare halvparten...)

7 kommentarer:

  1. Herlig!
    Min lille 4åring simpelthen ELSKER kaffe! Men med melk i da. Når jeg lager meg latte på søndagene så pleier jeg å lage en liten kopp til henne. Første spørsmål fra snuppa da er alltid: du, mamma.....skal vi ikke ha noe godt til kaffen da? som mor så datter ;)
    Så koselig at du vil være med på giveaway!
    nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  2. jeg elsket kaffe da jeg var liten:)
    Drakk alltid av sølvkoppen min............ ÆSJ!

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)
    En sein hilsen fra meg - for det er ikke bare du som har vært opptatt i det siste - og denne uka "har jeg fullt" (Har hatt influensa/bronkitt i over to uker)- mye å ta igjen.

    Fint at du rakk giborten min - men du glemte vel å skrive hva du ønsket deg hvis du vant?
    Det blir tre vinnere og den 1.som blir trukket ut får den pakka den tingen de ønsket seg er i - det samme med nr.2 (er det samme tingen som nr.1 - så får den vinneren den gaven med høyest verdi) og nr.3 får den siste.
    Litt kjedelig hvis du skulle vinne og så får du ikke det du helst vil ha :)

    Klem fra meg:)))

    SvarSlett
  4. Her var det jammen blitt adventskoselig :)

    Ja, man skal tidlig krøkes dersom man en god kaffekjerring skal bli ;)

    Kos dere masse i førjulstiden, det er en alldeles herlig tid!

    SvarSlett
  5. Vi har espressomaskin på kjøkkenet, og den brukes litt i rykk og napp. Nå for tiden er det helst kakao som drikkes. Det er jo så guffent og kaldt ute blitt. Og jeg tror ikke du er en dårlig mor selv om du lar barnet smake kaffe, hehe :-) Ha en fin desember dag :-)

    SvarSlett
  6. Det er jo bedre enn sjokolade og det er bevist at små mengder kaffe er veldig så bra.
    Så ut som hun likte det, ikke alltid barn gjør det. Jeg likte ikke kaffe før jeg nærmet meg 20, jeg.
    Så fint julepreg det er her inne nå!
    Ha en fin dag.
    Stor klem fra Eline og baby

    SvarSlett
  7. Digger koppen din, utrolig søt!! :-)

    Og angående barn og kaffe: jeg er født og oppvokst på en liten øy på Helgeland. Der fikk de som ville ha kaffe, så jeg har vært trofast fan siden jeg var 3 år;-)
    Selv om jeg liker både latte og mocca er og blir favoritten sort kaffe, mmm! Helt nødvendig og veldig deilig en kald morgen! :-)

    Fin onsdag til deg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...