Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 22. november 2010

Julebord nr. 2- samme helg!! Effektivt gitt:)

Jepp, var nemlig på julebord på lørdag også:). Like greit å få det unna på en helg liksom, hehe.

Denne gang var vi med "gjengen" vår på Lilland Hotel.
Vi er 17 personer som har hatt julebord sammen i ca 13 år nå fant vi ut. Vi rullerer på hvem som organiserer julebordet hvert år så alle får ta del i det. Det er ikke alle vi treffer like ofte, så det var veldig kjekt når vi dette året  kunne møte alle sammen! Er jo ikke hver gang at det klaffer for alle.

Vi hadde deilig julematbuffet. Jeg smakte lutefisk for første gang, kjekt å endelig ha smakt det. Og herlig dessert! Bare se denne kjekke sjokoladefontenen:

Dyppet marshmallows i denne- nammenam!! Så var det karamellpudding med nyyyyydelig karamellsaus og kaffe!


Etterpå dro vi alle hjem til oss og hadde en kjekk avslutning på kvelden med mye latter, fjas og vas, litt vin, snop, chips og godt lag. Takk for kvelden folkens, vi storkoste oss!!!

3 kommentarer:

  1. Kremt, kremt. Vi er jo 17! ;)
    Det var kjekt ja. Spesielt etterpå med de fantastiske diskusjonene ;)

    SvarSlett
  2. Å, jeg kunne tenkt meg å bade i den sjokoladefontena! Eller i hvert fall dyppe mye godt oppi der, nam nam.
    Bra du har kost deg på julebord, julebordet vi var på med jobben til sambo var litt kjedelig....

    SvarSlett
  3. Å, hjelpes- er det sant... 17 stk...?? Jaja, jeg får telle opp igjen;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...