Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

søndag 21. november 2010

Julebord nr. 1 :). Champagne og Tone Damli!

På fredag var vi på årets første julebord med mannens jobb.
Vi var på Sola Airport hotel og koste oss i Vip-loungen med champagne og tapas, Tommy Steine og Tone Damli som holdt en ensangs-konsert bare for oss før selve showet begynte:). Det var kjekt det:).


Mmm, deilig sjampis!

 Litt av tapas-bordet:)
 

Vi fikk god julemat, og jeg og en kollega av mannen fikk tilogmed svingt oss litt til Tones "Butterflies" selv om det ikke var dansegolv.... Vi tok en svingom mellom bordene vi- likesågreit:). Er jo kjekt å ta en dans når det rocker i rockefoten!

Vi fikk festlig standup-show med Hans-Morten Hansen, veldig morsomt!!!

Tone Damli sang flottings:)

og Tommy Steine dro til med noen vitser før Kjartan Salvesen avsluttet showet. Et kjekt julebord med gode folk, god mat og godt show!

4 kommentarer:

  1. Så gøy med vellykket julebord :) Hans-Morten hadde stand-up show her på øya også for ikke så lenge sidene - og det er jo ikke annet enn morsomt :) Tone Damli har jeg også sansen for, så jeg kunne godt vært med ;)
    Ha en flott søndag!
    Klem fra Ena

    SvarSlett
  2. Hørtes digg ut. Ble det overnatting i byen, eller dro dere hjem utpå morrakvisten eller?

    SvarSlett
  3. Så moro med et vellykket julebord - litt av en underholdning da!!
    klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Det høyrtes ut som ein knallflott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...