Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 22. november 2010

Nytt sengeteppe til mellomsten:)

Denne uka har jeg funnet sengeteppe til Bendik! Han hadde bare et fleeceteppe med tigergutt på fra før av, så det var kjekt å finne et jeg likte skikkelig. Dette kan han bruke helt til han blir stor gutt:). Synes mønsteret var supert!

Rommet hans er ikke helt oppgradert ennå da... så her er det tapet med Snøhvit og de syv dvergene som gjelder (fra de forrige eierne). Ikke helt etter guttens valg vil jeg tro, men han er nå blitt vant med det. Han skal om ikke lenge få skifte rom, og vi skal pusse opp til minsten her så det blir nok bra til slutt:).
Synes teppet ble veldig bra på senga hans selv om blåfargene ikke matcher helt. Mammut-seng fra Ikea.

Ellers vil jeg dele en helt enkel hverdagsmiddag med dere. Både mann og barn syntes dette var godt:). Ei venninne av meg ga meg sin oppskrift på Skipper-pai (takk skal du ha L). Jeg har gjort min egen vri. Den ble slik som dette:

Skipper-pai a'la Hege
1 pk kyllingkjøttdeig
1 stor løk
1 stor rød paprika
oregano etter smak
Stekes

Bland i en pose kjøttdeigsaus, kok i 5 min.
To pakker potetmos lages etter anvisning på pakken (evnt. hjemmelaget)

Legg kjøttblanding i bunn av en ildfast form, fyll på potetmos og legg ost på toppen.
Stekes på 220 grader til osten er gylden. 

Håper alle har hatt en flott dag og ønsker dere en herlig uke videre:).

11 kommentarer:

  1. Hei igjen :)
    Jeg har helt likt pledd som jeg har kjøpt til å ha i naustet! Fint :)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig sengeteppe! Passer perfekt på et gutterom!

    SvarSlett
  3. Kjempefint sengeteppe!!
    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Hei! så blogg du har! :))
    Men hvor har du fått tak på det sengeteppe?? :) *smiler*

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  5. Heia :) Ja, enig -fint teppe! :)) Og synes du har masse fine bilder her inne! Ha fortsatt en fin uke :)

    SvarSlett
  6. Knallfint sengeteppe Hege !
    Skikkelig fint.
    Tenker nok Bendik ble fornøyd med det.
    Skipper-pai er jo bare helt herlig.

    Snakkes på torsdag, gleder meg.

    SvarSlett
  7. Stilig sengeteppe!
    Skipper-paien høres herlig ut.
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  8. Kjempestilig sengeteppe!
    Det kan brukes lenge ja, tøft:)
    Paien hørtes nydelig ut - må prøves:)

    Ha en fin Tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Å, det var kjempefint! Gleder meg til babyen er trygt på utsiden så jeg kan handle litt ting også :)
    Ha en flott dag.
    Klem Eline og baby

    SvarSlett
  10. Hei igjen! Takk for koselig kommentar og att du la deg som følger av bloggen min :)
    De har ikke sengeteppe på sparkjop.no:(
    ÅÅÅ lille rampen ønsker seg det til jul mmm:)
    må nok reise på leiting:)

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  11. Hallo i heimen!! Måtte ta ein liten tur innom deg i kveld - og DETTE likte jeg!! Sengeteppet altså! Hvor har du kjøpt det?
    Her har vi en på 6 som fortsatt har lyserosa rom etter de forrig eierne, og vi har bodd her i to år!;) Så dere er ikke alene om å ha litt utdaterte vegger, he he;)
    God helg:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...