Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 11. november 2010

Vinneren av Give Away er.......


Trommevirvel... tatatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaa:

Myr !!!! med den kjekke hverdagsbloggen sin. Gratulerer så mye til deg Myr- håper gaven faller i smak og at den blir godt brukt:).

Simen var trekkemester og kunne ha trukket lodd i det uendelige om jeg ikke hadde snappet bollen fra ham:). Spist dem hadde nok også vært populært:)



Myr vant i konkurransen med et av sine tre lodd. Til sammen var det 116 personer som deltok med tilsammen 230 lodd!!!! Jeg er helt overveldet over responsen Give Awayen har hatt, og synes det har vært kjempekjekt å kikke innom bloggene til dere som har tatt lodd. Har funnet mange nye som jeg kommer til å kikke innom jevnlig:).

Ønsker alle en strålende dag videre og da spesielt til MYR!!!!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer til Myr! Sinnsykt mange som ble med ja. Kjekk premie da! Skulle gjernen hatt den jeg ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til den heldige vinneren.
    Ønsker deg en fin torsdag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. Gratulerer til heldig vinner :-)

    SvarSlett
  4. Grattis til den heldige vinneren!:-)

    Koselig å titte innom bloggen din også!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Jippi! ;)
    made my day

    SvarSlett
  6. Gratulerer til en heldig vinner!

    SvarSlett
  7. Hei:)

    Gratulerer til Myr=)

    Og en god dag til deg!

    Klem fra Mimmi:)))

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til Myr! =D

    Huffda.. Leste om tannen til din lille venn. Har dessverre ingen spesielle tips, men håper tannlegen er rolig og tålmodig, og har noen fine triks på lur. Krysser fingrene for at når den ene blir borte (og kanskje litt antibiotika?), så smitter det ikke på den andre.

    "Forsidebildet" var tøft! :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse til den heldige vinneren:))

    Klem line

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...