Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 8. november 2010

Enda en sykdomshelg overstått- ny uke venter:)

Har hatt nok en helg med sykdom i hus... denne gang var det halsvondt for resten av familien. De er fremdeles syke og hjemme fra skole og jobb.... Simen har dessuten fått gjennom de to tennene oppe så han er vel litt ekstra syk pga det stakkars liten.... Skulle egentlig på 8 måneders-kontroll i dag- men det måtte utsettes da jeg ikke kan dra lille febersyke gutten ut i denne kulden.

Jeg hadde heldigvis laget krydderkake til en forening jeg hadde tidligere i uka så jeg hadde litt trøst i den i løpet av helga:). Det er jammen nødvendig når en plutselig blir sykepleier både natt og dag...zzzz.


Nam - ekstra godt med litt tyttebær i!



Håper alle andre har hatt en flott sykdomsfri helg:)

6 kommentarer:

  1. Ja tannfrembrudd er ikke til å tøyse med. Håper dere får en fin uke!

    SvarSlett
  2. Skulle ønske vi også hadde kake :)
    håper på en sykdomsfri uke :)

    SvarSlett
  3. Stakkars dere da! Ikke kjekt. Men kake hjelper jo alltids! :) God bedring, hele familien!

    SvarSlett
  4. God bedring t familien.. godt du hadde trøst i ei god kake :)
    her har me hatt vannkopper i ei uka, men natalie e i barnehagen idag, og syns d va kjempe stas :)
    ha ein fortsatt fine dag!

    SvarSlett
  5. Hei. Er ny leser og har nå lest meg gjennom det meste, lagt meg til som følger og blitt med på give away, ikke verst!
    Kjempefin blogg du har. God bedring til familien. Kunne godt tenkt meg litt kake jeg og!
    Ha en fin dag.
    Eline og baby

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Husker den tiden, ja:)
    Når familien inntar horisontalen - må mor holde seg (så godt hun kan) på bena.
    Og "tannfremspring" i tillegg da - stakkars liten (og deg..hehe...)
    Men det er jo godt de har en flink bake-mamma - for litt ekstra kos er en god trøst:)

    God bedring klem fra Mimmi:)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...