Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 16. mai 2011

Over 100 følgere- dermed blir det Give Away!!!

Tenke seg til at lille meg har fått over 100 følgere, helt ufattelig- men veldig koselig! Jeg synes det er kjempekos å blogge og lese andres blogger, og da er det jo kjekt at noen vil lese min også:). Får masse inspirasjon fra denne verdenen og håper at noen får litt fra meg:).

Give Away denne gang blir to Green Gate kopper i herlig sommerlig blåfarge, Green Gate servietter og  kakeservietter (to størrelser) i farger som matcher Green Gate kolleksjonen ganske bra. Kakeserviettene er fra Åhlens. Koppene er kjøpt på Wisteria Gaver og Interiør og Green Gate serviettene er sponset av snille Wisteria-damen:), tusen takk skal du ha!! Ta en titt innom bloggen hennes, der legger hun ut bilder av nye varer og gir mye inspirasjon.

Regler for Give Awayen er:
1. 1 lodd for å legge igjen kommentar her
2. 1 lodd for å linke med bilde i sidefeltet ditt, eller skrive om konkurransen

Det blir denne gang ingen lodd for å legge seg som følger, men dersom du vil følge meg likevel blir jeg veldig glad for det:).

Dersom du ikke har blogg må du legge igjen mailadressen så jeg får tak i deg i tilfelle ditt navn er på vinnerloddet:).

Frist for å være med settes til 6. juni, så trekker jeg en vinner så snart jeg har anledning etter det:). Håper mange har lyst til å delta, er jo alltid kjekt med noen nye kopper og servietter;).

Vil med det samme ønske alle en flott 17. mai feiring. Her går det i kakebaking og rydding da vi skal ha 11 voksne og 10 barn på besøk her i morgen:). Hurra, hurra, hurra!!!

181 kommentarer:

  1. 1 lodd her:) Så flott gave.Klart mange følger bloggen,innlegga dine er jo kjempekoselige og inspirerende.

    SvarSlett
  2. Hei på deg Hege:)

    Selvfølgelig vil jeg prøve lykke hos deg også!
    Jeg har linket på bloggen min - og tar 2 lodd:)

    Gevinsten din var nydelig!!!

    Hvorfor du er så overrasket over følgertallet skjønner ikke jeg - du har mange koselige innlegg - og deler dine dager med oss:)

    Benytter også anledningen til å ønske deg og dine en flott 17. mai feiring;)

    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett
  3. Heisann. Klart jeg vil være med i trekningen! Alltid gøy med give-aways! 2 lodd til meg.
    Ha en flott 17. mai. Du må synge høyt i toget, slik at du overdøver traktorene!!!

    SvarSlett
  4. For en flott giveaway! Hurra for damen i Wisteria gaver og interiør som sponset litt:-)
    Jeg blir såklart med:-)
    Trekker 2 heldige lodd og krysser fingrene!

    God 17 mai til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Hei;) Jeg vil gjerne være med i denne konkurransen:) Gratla med 100 følgere. De koppene er bare helt nydelige og håper lykken er med meg i denne konkurransen;) Jeg tar 1 lodd takk;)

    SvarSlett
  6. Jeg vil være med!
    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  7. Gratulere med 100 følgere! Slikt gleder :).

    Er gjerne med med to lodd!

    Lykke til med gjestene og dagen i morgen. Klem :)

    SvarSlett
  8. Tar to lodd jeg:) Gratulerer med så mange følgere:)

    SvarSlett
  9. Det har jeg også lyst til å være med på! ;) 1. lodd her. :)

    Og god 17. til deg og! :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd ♥ http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/05/giveaway-hos-heges-lille-boble.html

    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig! Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd :)
    Bli gjerne med i min giveaway også! :)

    klem

    SvarSlett
  12. Hei Hege;)
    Jeg blir gjerne med og feirer følgerne med deg;)
    Trekker 2 lodd og håper veldig!!!
    Elsker GG ♥

    Ha en finfin onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Vil gjerne vinne den flotte premien:) 2 lodd til meg takk:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  14. Så søt premie.
    Ett lodd til meg.

    SvarSlett
  15. Så fin premie!Jeg vil gjerne være med.Koselig blogg,legger meg til som følger og trekker 2lodd hos deg:)

    -Jeanette-

    SvarSlett
  16. Heisann!!

    Jeg blir med kjempe fin premie tar 2 lykke lodd:)

    Klem Linda:)

    Jeg har også Give away om du vil være med:)

    SvarSlett
  17. Awwh, green gate.. Prøver lykken med ett lodd:)

    SvarSlett
  18. så søt du er Hege :)) takk for god reklame :)) (jeg skal ikke være med på trekningen altså, måtte bare gi tilbakemelding )hehe

    SvarSlett
  19. Hei!
    Jeg blir gjerne med i din give away - så lekker premie! Prøver lykken med 2 lodd.
    Ha en fin torsdagskveld! :)

    SvarSlett
  20. Hei :) Herlig blogg!. jeg er med på 1 lodd :)

    SvarSlett
  21. Jeg tar et lodd:) Elsker greengate, og ikke minst de blå koppene.

    - Siljeab@homail.com -

    SvarSlett
  22. Heisann...
    Så koselig blogg du har:)
    Og gratulerer med alle følgerne;)
    Blir gjerne med i trekningen din,flott premie!
    2 lodd på meg:)
    Hilsen Caroline

    SvarSlett
  23. Tar gjerne 1 lodd hos deg!
    Koselig blogg som eg må inn å lese mer på siden :) Først middagslaging :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  24. Heihei!
    Hiver meg på med 2 lodd :)
    Får aldri nok av GG ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  25. Nydelige kopper! Jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd.
    Ha en deilig helg! :-)

    SvarSlett
  26. Må prøve lykken med 2 lodd. Liker så godt "Green Gate". Fin blogg du har!!:)

    SvarSlett
  27. Så skjønn premie! Har en GG kopp og disse matchet perfekt :) Blir gjerne med og tar to lodd!
    Gratulerer med passerte 100 følgere!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  28. Fin blogg! Ett lodd på meg :)

    SvarSlett
  29. 2 lodd tar jeg! Herlig premie!

    SvarSlett
  30. Hei.
    Fant deg gjennom "Har en drøm bloggen" og blir gjerne med på give away'en. Tar et lodd. Kjempe fin premie.
    God helg!

    SvarSlett
  31. Grattis med mange følgere, du har en fin blogg :D
    vil gjerne prøve lykken med to lodd.
    Ønsker deg en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  32. Heldig du er som har SÅ mange følgere! Tar to lodd og håper på gevinst!

    SvarSlett
  33. Heisan og gratulerer med amnfe følgere!
    Jeg prøver lykken med 2 lodd :o)

    SvarSlett
  34. amnfe???
    Her ble det krøll på tastaturet ja...
    "mange" skulle det selvsagt være!

    SvarSlett
  35. Gratulerer med mange følgere!
    jeg har veldig lyst å feire med deg og trekker 2 lodd!
    klem Anne

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye med mange følgere - det var jo kjempe moro :D

    Jeg blir med på konkurransen din, og tar to lodd :D

    Ønsker deg og dine en nydlig søndag.. Klem fra Malin <3

    SvarSlett
  37. Hei, for en utrolig søt og inspirerende blogg du har!! De lyseblå greengatekoppene står høyt på min ønskeliste, så krysser fingrene!

    1 lodd på meg,tusen takk:-)

    God søndag!

    Klem Christine

    SvarSlett
  38. Hei.
    Jeg har linka, så 2 lykkelodd på meg..
    Flotte premier..
    Ha en fin søndag.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  39. Melder meg på FOR FØRSTE GANG...har aldri før deltatt, men dennegangen skal jeg det.
    Flott blogg!!!
    Jeg leser og ser på vakre bilder. Legger meg til og kommer nok kjapt tilbake!!!!
    2 lodd til meg!!!
    De beste ønsker fra ida

    SvarSlett
  40. Så flott premie! 1 lodd på meg! :)
    Klem fra Lena

    SvarSlett
  41. Gratulerer! Finfin premie, jeg prøver meg med 2 lodd.

    SvarSlett
  42. I'm in! Gratulerer med over 100 følgere. Fin premie som jeg veldig vil vinne. Så kjekt Wisteria-fruen ville sponse da :)
    Skal linke snart.

    SvarSlett
  43. Gratulerer så masse med "rundt tall" på følgerene :))

    Trekker 2 lodd, jeg - og krysser fingre og tær!



    Ha en fortsatt fin-fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  44. Hei på deg :)
    Så koselig blogg du har med mange nydelige bilder :)
    Har lagt meg til som følger og gleder til å se mere hos deg :)
    Vil gjerne være med i trekningen om de fine premiene, skal lenke så da blir det vel 2 lodd på meg :))

    Ha en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  45. Jeg blir med med 1 lodd :)
    Gratulerer med mange følgere!
    Ha en fin uke, klem

    SvarSlett
  46. Så flott blogg!!
    Grattis med over 100 følgere!
    Jeg tar 1 lodd!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  47. Hei. Jeg vil veldig gjerne være med på giveawayen din :-) Kommenterer og linker fra bloggen min. Bli gjerne med på min giveaway også
    http://opalveien.blogspot.com/2011/05/blogglotteri.html

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye! Jeg vil gjerne være med på trekningen med 2 lodd. Klem, Tonje

    SvarSlett
  49. har begynt å blogga igjen, så då melde eg meg på med 2 lodd ;)

    SvarSlett
  50. Hei, så utrolig flotte kopper de ønsker jeg meg virkelig. Sklir rett inn på mitt kjøkken ;O), hihi....
    Blir gjerne med og prøver lykken med 2 lodd.
    Ha en fin dag Nina

    SvarSlett
  51. Jeg prøver lykken med ett lodd :)

    SvarSlett
  52. For en nydelig premie!! Jeg prøver lykken med ett lodd :)

    SvarSlett
  53. ÅÅÅ for en nydelig premie- elsker Green gate.
    Da blir det 2 lodd på meg- tvi tvi..
    Legger meg som følger også- så spennende å "bli kjent" med nye flotte blogger:)

    Ha en fin kveld

    Vera i Vilmershus

    SvarSlett
  54. Eg vil kjempegjerne ha 1 lodd!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  55. Supre premier!
    Prøver lykken med ett lodd :)

    SvarSlett
  56. Så søtt!! Eg trekker eit lodd:)

    SvarSlett
  57. Kjempesøt premie. Jeg tar med meg ett lodd jeg :)

    SvarSlett
  58. 1 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne være med på et lodd. :-)

    SvarSlett
  60. Jeg prøver gjerne lykken med ett lodd:)

    mvh snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  61. Jeg slenger meg på. 1 lodd :D
    E-post: Annaia95@hotmail.com

    SvarSlett
  62. nydelig premie. gratulerer!!!
    Tar gjerne 1 lodd
    mvh mrotne@yahoo.no

    SvarSlett
  63. Jeg tar et lodd jeg- og her er min mailadresse:
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  64. Jeg deltar med ett lodd- og krysser fingrene! Ole-Martin heter jeg, og mailadressen min er olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  65. Jeg vil gjerne være med, 1 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen
    Line S.

    SvarSlett
  66. Hei! Jeg tar gjerne et lodd. Dette blir spennende. Har også en Green Gate giveaway på min blogg. Bli gjerne med :-)

    SvarSlett
  67. Gratulerer med 100 følgere! Blir gjerne med på den fine give-awayen din. Krysser fingrene for mitt ene lodd:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  68. Greengate:-) - liker det!

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  69. Vil gjerne være med! Elsker GG, kan aldri få nok :) Og så har jeg så lyst på de søteste kakeservietter fra Åhlens :)
    1 lodd til meg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  70. Hei! Digger Green Gate kopper :) Håper på å utvide samlingen min :)
    1 lodd på meg, ha en fin kveld!
    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Grattis med så mange følgere!! Trekker herved 1 lodd og krysser fingrene.. Ha en fin kveld! Og vips, så fikk du en følger til!

    SvarSlett
  72. Trekker meg 1 lodd og venter i spenning ; )
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  73. Heja!
    Vil veldig gjerne være med og tar med meg to lodd! :)

    Klem June

    SvarSlett
  74. Kjempefin giveaway! :D jeg deltar med 1 lodd :) rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  75. Gratulerer!
    tar to lodd :)

    SvarSlett
  76. Heisann!

    Vil veldig gjerne være med på give awayen din med 2 lodd:o)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  77. Heisann! Jeg er med. Et lodd!

    SvarSlett
  78. Åh så spennende, jeg slenger meg med på 2 lodd!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  79. Så gøy - jeg er med og håper jeg vinner:D Da kan dette bli mitt første Green Gate:))
    2 lodder på meg:)

    SvarSlett
  80. Gratulerer med bloggsuksess! Green Gate har så mange stilige produkter, så denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg. Legger 2 lodd i hatten, og krysser fingrene :-) Legger meg også til som følger, alltid moro å oppdage fine blogger!

    SvarSlett
  81. Hei hei=)
    For en fantastisk søt premie!! Jeg deltar i trekningen med 2 lodd jeg, og krysser fingrene for litt vinnerlykke;)

    Ha en kjempekoselig onsdagskveld.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  82. Hei.
    Gratulerer! og flott premie. Jeg slenger meg på med et lodd:)

    PS har problemer med å logge meg inn på google konto, men du finner på meg på http://hverdags-lux.blogspot.com/

    Klem Vivian

    SvarSlett
  83. Gratulerer så mye!
    Prøver lykken med 1 lodd.
    Ha en fin torsdag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  84. Jeg tar 2 lodd. Lykke til alle sammen:)

    SvarSlett
  85. heisann da tar jeg 2 lodd ;) Hilsen Nina

    SvarSlett
  86. Jeg tar gjerne ett lodd jeg :D

    SvarSlett
  87. Jeg tar gjerne 1 lodd :) fine premier!
    www.trollmortull.blogspot.com

    SvarSlett
  88. Heisann!

    Nyoppdaget blogg! Alltid like morro:)
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken, linker fra bloggen min og tar 2 lodd.

    Astrid:)

    SvarSlett
  89. Å, ja jag tar gärna en lott!

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  90. Hiver meg med på 1 lodd jeg:) I<3Greengate:D

    SvarSlett
  91. 2 lodd på meg. Kjempe fin givaway og blogg

    SvarSlett
  92. Nydelige ting du gir bort! Finner masse inspirasjon hos deg jeg.... Ha ei flott helg!!! Klem

    SvarSlett
  93. Jeg trekker gjerne ett lodd :-) Kjempesøte premier!!

    Ha en fin helg! :-)

    Mette (Smilefjeset@gmail.com)

    SvarSlett
  94. Vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

    Ønsker deg en god helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  95. Hei!
    JEg vil veldig gjerne bli med, tar to lodd. Skriver innlegg på bloggen min nuh!
    Fin fredagskveld!

    SvarSlett
  96. Så flotte premier!! 2 lodd til meg :o)

    SvarSlett
  97. Fin giveaway, og fin blogg!
    Vil gjerne ha et lodd

    nina.tangstad@gmail.com

    SvarSlett
  98. Hei :)
    Eg tar gjerne 1 lodd her hos deg :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  99. gratulerer med 100 følgere! Krysser fingrer for at 1 lodd vil vinne meg et par kopper som matcher sukkerskåla mi! ;)

    SvarSlett
  100. Jeg tar gjerne 2 lodd og prøver lykken :o)
    God helg.
    Hege

    hegestorberg@hotmail.com

    SvarSlett
  101. Jeg er med og tar 1 lodd:))

    SvarSlett
  102. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    SvarSlett
  103. Ååå, jeg så ikke at du hadde give away før nå!! Det innlegget må jeg ha gått glipp av. Nyydelige premier, jeg er med med full pott! Krysser det som krysses kan.
    Stor klem

    SvarSlett
  104. Kjempesøt blogg du har:) 1 lodd på meg. Jeg elsker Green Gate :)
    (eharaldsvik@hotmail.com)

    SvarSlett
  105. Nyyydelige kopper og servietter :D Jeg er selvsagt med på 1 lodd !

    SvarSlett
  106. Drømmer meg bort med sol og blå kopper! Tar svært gjerne et lodd!

    SvarSlett
  107. Gratulerer med 100 følgere av bloggen! Jeg blir gjerne med på feiringen og tar 1 lodd.

    SvarSlett
  108. Håper på lykken med ett lodd.
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvarSlett
  109. Gratulerer med mange følgere!
    SÅ nydelig premie! Jeg prøver lykken med to lodd:)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  110. Så fin blogg du har.
    Blir gjerne med på din giveaway.
    2 lodd på meg.
    La meg også til som følger.
    Ønsker deg en flott mandag.
    Klem Hilde.
    Noe feil med google konto så jeg fikk ikke lagt kommentaren fra bloggen.
    Måtte velge anonym men her er min blogg.
    mittlykkehjem.blogspot.com

    SvarSlett
  111. Hei
    Jeg tar gjerne et lodd her hos deg.
    Flott premie.

    SvarSlett
  112. Hyggelig feiring av rundt tall.
    Alltid koselig med Give aways, jeg tar 2 lodd og linker.

    Kos deg masse med bloggingen.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  113. fant deg gjennom har en drøm bloggen,og blir gjerne med på 1 lodd:) mvh.turid. arnfinn.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  114. Kom over bloggen din nett no, hihi. Det blir 1 lodd på meg. Besøker deg gjerne igjen. :)

    SvarSlett
  115. GRATULERER med 100 følgere!
    Jeg trekker selvfølgelig 2 lodd :)

    Fin uke til deg :)
    Klem fra Ena

    SvarSlett
  116. Hei, så fin blogg.og gratulere med 100 følgere. det må føles fint.

    jeg har to lodd. og linker til bloggen din.
    hilsen fra meg.

    SvarSlett
  117. Hei :)
    Jeg er også i permisjon med barn nummer tre....nyter de siste dagene før jeg begynner i jobb til fredag! Så snart er en epoke over...siste permisjon for min del.
    Blir gjerne med på giveawayen med ett lodd :)
    Ha en fin dag, hilsen Kristin

    SvarSlett
  118. Tar gärna en lott. Hoppas på tur!

    nettan.klar@mail.com

    sverige

    SvarSlett
  119. Fel adress, nu rätt:

    nettan.klar@gmail.com

    ha en fin sommar!

    SvarSlett
  120. tar gjerne ett lodd
    anita.solberg@sthf.no

    SvarSlett
  121. Gratulerer så mye med feiringen : ) Jeg trekker to lodd og linker hos meg :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  122. Prøver lykken med 2 lodd :-))

    SvarSlett
  123. Dette må jeg være med på, nydelig premie:)1 lodd på meg!
    siv-ringen@hotmail.com

    SvarSlett
  124. Heihei og gratulerer så mye!
    Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd :)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/05/giveaway-hos-heges-lille-boble.html

    klem fra swimzy, siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  125. 2 lodd til meg :) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  126. Blir gjerne med på din give away! Flott gave!
    Linker (2 lodd;-)

    bloggen din er FIN!

    Ha ein fin dag! Klem

    SvarSlett
  127. Så søte! Jeg tar 1 lodd.. Madeleine_sandbo@hotmail.com

    SvarSlett
  128. Så fin blogg du har! Legger meg gjerne til som følger og tar dermed 1 lodd:-)

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  129. Så nydelig blogg du har. Det er klart jeg vil være med i din giveaway med så fantastiske premier. Jeg tar 2 lodd - kommentar og lenke inne hos meg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  130. Så fin blogg du har :) Og fin gave!! Jeg slenger meg med :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  131. Hei.

    Liker veldig godt bloggen din!!! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen av denne søte premien. Samler på Greengate, og disse koppene mangler jeg enda..... Det er lov å håpe..??!!

    Ha en flott helg:-)

    Mvh
    Cathrine Z.
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  132. kjempe kjekk blogg :)
    2 lodd på meg.

    <3 Ceci ( ciciline@hotmail.com)

    SvarSlett
  133. Hei!
    Graulerer med å runde 100 følgere!
    Er alltid kjekkt med nye bloggevenner:)
    Jeg tar et lodd på givawayen din.
    Klem Gitte

    SvarSlett
  134. Gratulerer med så mange følgere!!!!

    Premien er jo bare nydelig så her må jeg bli med!

    Jeg tar 2 lodd:)

    Ha en flott sommerdag!

    SvarSlett
  135. Heihei!
    Jeg blir med, og tar 1 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  136. Hei.

    Er det mulig? Jeg har jo ikke fått med meg giveawayen din. Godt det ikke er for sent. Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  137. 2 lodd til meg og en god helg til deg!

    Kom gjerne innom på besøk på bloggen min, har også giveaway (men tok litt tid å komme til trekkningsdagen)og så har jeg en minikonkurranse i siste blogginnlegg (Fototur) :0)

    SvarSlett
  138. At jeg ikke har sett denne før da, jeg eeelsker jo Green Gate, så dette vil jeg være med på :))
    ett lodd til meg :))

    God helg :)

    SvarSlett
  139. Hei

    Så flott blogg du har! Ikke rart du har fått så mange følgere!

    1 lodd til meg

    Klem fra kikki

    Mail.adr: kikki.win@gmail.com

    SvarSlett
  140. Very nice gift, I hope for the best.
    2 lodd

    SvarSlett
  141. Jeg blir gjerne med i trekningen. Nydelig premie :)

    Anette
    anettehareide@hotmail.com

    SvarSlett
  142. Gratulerer så mye! =D
    sånn litt på tampen og laaangt nede på listen, henger jeg meg med i håp om litt lykke. Lyseblått og polkadotter får hjertet til å slå litt ekstra, så disse ligger høyt på ønskelisten. *krysse-krysse*
    To lodd i potten til Huldra er du snill.

    Fortsatt god helg til deg og dine! =D

    SvarSlett
  143. Hei.
    Et lodd til meg i dag. For Blogger og jeg er ikke "venner" for tiden!

    Håper jeg vinner, for jeg har ikke en eneste GG kopp med prikker;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  144. Hei
    To lodd til meg, og jeg følger gjerne med!

    Nora

    SvarSlett
  145. 1 lykkelodd til meg ! Tvi tvi :)

    SvarSlett
  146. Hei!

    Jeg elsker GG så tar gjerne et lodd.

    Klem PL

    SvarSlett
  147. 1lodd på meg:) Det er moro å blogge, lykke til videre med en flott blogg:)
    Bente

    SvarSlett
  148. Kjempekoselig blogg Hege, eit lodd i min retning (;

    SvarSlett
  149. Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for ett lodd! :o)

    Mvh
    Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  150. Jeg trekker 2 lodd og legger ut om konkurransen på min blogg :)

    SvarSlett
  151. Gratulerer med 100 følgere! Slenger meg med med to lodd i siste liten!

    SvarSlett
  152. Heisann og god søndag :-)

    ೋღ Takk for titten i en fin blogg og gratulerer med mange følgere. Vil gjerne få være med og takker ja til 2 stk lodd. Ha en riktig fin dag! ღೋ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  153. Gratulerer!
    Så nydelige ting du gir bort! Jeg krysser fingrene med 2 lodd.
    :)

    SvarSlett
  154. Elsker GreenGate! Jeg tar to lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  155. Hei!

    Jeg blir gjerne med! I siste liten! He-he.

    Kommentar+link på meg:-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  156. Henger med på slutten. 2 lodd.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  157. ÅÅÅ så fin give away.Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  158. Hei på deg!

    Så koselig blogg du har!
    Og så fine premier!!!!
    Akkurat min stil!
    Vet ikke om det gir et ekstra lodd å dele linken med alle mine 580 venner på Facebook, men er fornøyd med 1 lodd også jeg!!!

    Vennlig hilsen Guri Marie.


    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  159. Deler denne flotte bloggen jeg også :-)

    klem hanne

    ha-anton@online.no

    deler på facebook altså;)

    SvarSlett
  160. Gratulerer med mange følgere og besøk!

    Jeg er gjerne med, har linket og tar to lodd.
    Herlig blogg, så jeg følger gjerne med videre også :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  161. Grattis med så mange følgere:)
    Jeg prøver lykken med 1 lykkelodd<3
    Ha en flott uke!
    Mvh Susanne
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  162. Hei!
    Oppdaget plutselig Give awayen din i siste liten...:-) Blir gjerne med jeg, og tar to lodd :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  163. Jeg trekker gjerne ett lodd om det ikke er for sent :)

    SvarSlett
  164. Hei tar gjerne et lodd jeg og:D

    SvarSlett
  165. Nydelige premier! :) Jeg prøver lykken med 2 lodd i siste liten! ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  166. Hei

    Gratulerer med over 100 følgere! ;-)
    Så flotte premier. Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd, og håper jeg ikke er for sent ute....
    Klem fra Ann-Christin

    SvarSlett
  167. Fine premier.. Jeg tar 1 lodd jeg:)

    SvarSlett
  168. Da rekker jeg akkurat å bli med:) 1 lodd på meg!

    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  169. Heisann!

    Jeg vil svært gjerne delta i trekningen omm disse flotte krusene :)
    1 lodd

    fru.strert@yahoo.no

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...