Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

søndag 31. oktober 2010

For en laaaaang helg...

Jeg ble syk fredags kveld og har stort sett tilbragt helgen i sengen eller liggende på sofaen... gørrkjedelig! Hadde masse planer om alt vi skulle få gjort i helgen.. men da ble det ikke sånn likevel. Mannen måtte se etter ungene mens jeg lå strekk ut... Blæh. På toppen av det ble mellomsten syk igjen og hadde høy feber i går kveld/natt. Uff, håper vi blir friske snart begge to, det er skikkelig pyton å være syk.

Ellers må jeg si at jeg synes det er topp at sååå mange vil være med på Give Awayen min:). Til nå er det tatt hele 170 lodd!!! og ennå er det over en uke til den skal trekkes. Må si at jeg nok har tatt litt i når det gjelder varigheten av denne give awayen- en måned var littebitt lenge synes jeg.... Jaja, the more the merrier:).

Begynner å savne varmen etter sommeren allerede... så vil derfor bare vise dere et herlig sommerbilde fra Malta da vi var der for to år siden:).... Vil virkelig tilbake dit engang ja.... Nydelig!


Håper alle dere andre har hatt en toppers helg!!!!

7 kommentarer:

  1. Huff da - hørtes ikke noe gøy ut...
    Håper dere er friske og raske til imorgen!!!
    Ingenting som er kjedeligere enn å være syk - spesielt når man skulle ha gjort masse!!

    Moro å ha giveaway da - er jo en måte å oppdage nye blogger! (Slik jeg fant din:-)

    God bedrings klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Å nei. Hørtes ikke bra ut. Men det er en del som sviver i luften for tiden. Merker det godt i barnehagen:-) God bedring. Håper dere blir raskt friske!

    SvarSlett
  3. Dokk får ha god bedring begge to! Her har me og innkjøring i barnehagebasiller, så det går isje langa stundå mudlå kver gang någen e sjuge, men, men, nå har me vel t gjengjeld godt oppdaterte immunforsvar ittepå.
    Håbe dokk e friske t i mårå :) igjen, god bedring! :D

    SvarSlett
  4. Håper du blir fort frisk igjen da, og den håpefulle også :-)
    Så moro med så stor respons på give away. Hos meg er det under en uke igjen, og jeg gleder meg til trekning :-)
    God bedring-klem

    SvarSlett
  5. Masse god bedring til dere! Ikke noe gøy å være syk :(

    SvarSlett
  6. Håper formen har kommet seg! Kjempefint bilde du viser!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  7. Jeg tror jaggu meg at jeg skal gjøre det samme jeg. Iallefall til neste helg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...