Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 18. oktober 2010

Bok-utfordring

Jeg har fått en bok-utfordring fra Prinetti! Alltid kjekt med en utfordring:).

Hvilken bok leser du akkurat nå?
Har nettopp begynt på "Paktens Voktere" av Tom Egeland.

Hva liker du best å lese?
Mest krim - men er egentlig altetende:)

Hvilken bok skulle du ønske ble filmatisert?
Blir flere bøker det da..... "Sagaen om Isfolket" av Margit Sandemo

Hva er favorittboken din?
Hm, tror det må være Drømmehjerte av Cecilia Samartin. Forandrer seg jo stadig det da:).

Da jeg var mindre var favorittboken min "Anne fra Bjørkely" av L.M. Montgomery. Leste den opptil flere ganger:


Hva synes du er den fineste forsiden på en bok?
Synes at Prinsesse Martha sin eventyrbok er veldig fin:), men utover det har jeg vel ikke noen formening om hvilken som er den fineste forsiden.


Jeg vil bok-utfordre disse videre: Janet, Karen, Toni, Silje og Krabbelure:)

4 kommentarer:

  1. Alltid morsomt å lese slike utfordringer...
    Drømmehjerte er absolutt en av mine favoritter også!

    Ønsker deg en fin uke,

    klem

    SvarSlett
  2. Hjelp! Her må det tenkes og funderes. Liker utfordringen, men det tar kanskje litt tid...

    SvarSlett
  3. Utfordring utført...
    Faktisk mitt første innlegg på bloggen på over 1 mnd...
    Takk for at du sparket meg i gang igjen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...