Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

lørdag 23. oktober 2010

Lystig kamerat-besøk!

I går hadde Simen min besøk av sin gode kamerat Henry. De lyste opp da de så hverandre og ble ganske så viltre:). Kjekt å se at de små kan glede seg sånn bare ved å se hverandre. De koste seg og lekte nesten hele tiden besøket varte. Ikke problemer å ha kamerat-besøk når det går så fint for seg, jeg fikk meg til og med en kopp kaffe:). Det blir nok travlere når de kommer litt opp i alder tenker jeg:).

Dette er moro:


leser litt sammen, i sånn ca. to sekunder:


-Mamma, mamma, mamma, mamma- Se så kjekt vi har det mamma!!! Kan Henry få komme på besøk igjen eller??? (strengt tatt var det bare mamma som kom ut av Simens munn, men jeg tror det var dette han mente;)).
-Jada, gutten min- klart han kan!


3 kommentarer:

  1. Så fine bilder:) Så koselig!! Søte:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så kosleg! Arile blir alltid heilt vill og glad når vi har unger på besøk. Morsomt:)
    Kjekt at du likte hjertene mine. Eg har fortsatt igjen om du er interresert: http://fjordbua.blogspot.com/2010/10/vintage-hjerter.html
    Ha ein finfin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Koselig! Du er så grei Hege! Og Simen blir nok en god kamerat. Kjekt å ha slike som dere :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...