Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 21. oktober 2010

Shopping:)

Det liker vi, eller hva??? :). I natt begynte det å snø her så da var jeg ganske glad for at vintersko til barna er i boks!

Jeg har shoppet meg herlige gavepapir fra Blafre, de er jo bare skjønne!!!! Spørs om jeg klarer å bruke dem til gaver, de er jo nesten for fine;).

Snuppa og mellomsten har fått nye sko. Hun ble ellevill og ville plent ha dem på skolen i dag siden det var litt snø. Så da er de allerede i bruk. Mellomsten har også vinterskoa på seg, det trengs for utelek i barnehagen i dag:

og minsten har fått nye klær:). Bukse fra Hjort, jakken husker jeg ikke merket på i farten...

Slik liker vi ja! Det skulle vært resept på shopping rett og slett- man blir jo glad av det:)

8 kommentarer:

  1. Så flott gavepapir! Hvor får man tak i sånt? Storesøster her har en liten boks med det elefantmønsteret, og jeg digget de uglene! ;-)

    SvarSlett
  2. Så mye fint:) Det fine gavepapiret:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Heisann. Tusen takk for koselig melding på bloggen min. Her inne var det utrolig mange koselige innlegg. Enig i at det burde være resept på shopping. Man burde hvertfall hatt en shoppingfridag i uken:-) Litt småsurt - da jeg gikk hjemme i permisjon hadde jeg masse tid å shoppe, men heller lite å shoppe for. Nå, da jeg har masse å shoppe for, sliter jeg med tid til å shoppe. Det blir bare sånne nødvendige hasteshoppinger... og det er på en måte ikke like morsomt. Kult gavepapir. Ser ut som om du har vært innom en viss rød knapp:-)

    SvarSlett
  4. Retail therapy er den aller beste medisin, der er vi helt på linje.

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg, - shopping gjør glad! Blafre-papiret har jeg hatt stor glede av også. Men det er nesten for tykt til å pakke inn gaver med. Bedre egnet til diverse hobby-prosjekter og paprklipperier synes jeg, - og da varer de jo mye lengre også! Takk for utfordringen forresten. Det går litt i hundre her om dagen, så jeg rekker ikke å ta den på en stund, - men skal prøve å henge meg på ved anledning. Nå snør det hos Krabbelurene. - Snø gjør også lykkelig!!!

    SvarSlett
  6. Heihei! takk for fin hilsen :)
    Ahh digger blafre papir. Altfor fint å pakke inn med for så å bli revet istykker..Hvertfall litt..Skjønner at du er skeptisk!
    Hvor får man tak i Hjort klær? Babyen min har en lekker arvet genser derifra, skulle likt å sett mer.
    Ikke googlet dem da. DET kunne jeg jo forsovidt gjøre for å spare deg bryet.
    God bloggekveld videre

    mvh med et lekent sinn

    SvarSlett
  7. ps. det er ikke link til lotteriet ditt bak bildet øverest på siden din.. litt kronglete å finne frem til. Tenkte jeg bare skulle si ifra ;D

    SvarSlett
  8. Hei.

    Ja, tenk at det snør allerede. Godt ungene er godt skodd. Vi har ikke kommet så langt ennå, men de passer noe fra forrige sesong.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...