Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 22. oktober 2010

O' Jul med din glede!!!

Jeg gleeeeeder meg til JUL!!! Det gjør jeg hvert år, tror kanskje jeg er JULoman- dersom det finnes noe slikt. Jeg har til nå handlet mesteparten av kalendergavene til barna, kjøpt en halv julegave og to julemagasiner, og sydd en JULEDUK!!!! Juhuuuuu, har dessuten begynt å tenke litt på hva jeg skal lage av julekaker og slikt. Det er jo såååå koselig:). Gleder meg, gleder meg, gleeeeeder meg!!!!

Til alt overmål er det også snø utfor når jeg ser ut vinduet- noe så skjønt. Ble litt vel i meste laget sist år da snøen lå i over to måneder og jeg ikke kunne bevege meg utendørs nesten pga lillegutt i magen og bekkenproblemene mine... Blæh. Skikkelig surt å sitte inne når mann og de to andre barna var i bakken utfor med akebrett og ski... eller i Dalen på skitur. Men jeg satser sterkt på at snøen blir liggende en stund i år også slik at jeg også kan ut å leke litt:).

Juleduken ja- her er den. Har bestilt stoff fra Stoff og Stil så alt jeg har gjort er egentlig å sy kanter på den. Synes stoffet var så fint og julete.
Måtte prøves på salongbordet- der ligger den enda... kan vel ligge til jul vel.... eller?:).



Nærbilde:

6 kommentarer:

  1. Hei!

    Tusen takk for fine ord inne hos meg!:)
    Setter pris på det:)

    Har vært innom bloggen din tidligere, og synes den er kjempefin! Så jeg kommer nok igjen:)

    Så flink du er som er godt i gang med juleforberedelsene allerede! Fin duk:)
    Jeg er langt fra like flink...
    Burde jo etterhvert ha lært at det kan være greit å begynne tidlig:)

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Synes også det er herlig med jul og juleforberedelser.
    Nydelig duk du har sydd.
    Ønsker deg og dine en fin helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. jeg slenger meg på dette med juloman :o) Finnes det noe herligere enn jul?? Duken var kjempe fin!! Har litt av dette stoffet selv, men ikke nok til en duk... kanskje jeg skal bestille mer?? :o)

    Morsomt å tilfeldigvis plompe innom bloggen din og finne ut at den er så fin!!

    Ha en kjempe fin helg!!

    SvarSlett
  4. Ta en titt innom meg nå!!

    Gaven blir sendt i posten - du trenger ikke å ta kontakt med meg for jeg ordner det via "vår felles venn".

    Gratulerer!!

    Kjempeklem fra Mimmi:))

    SvarSlett
  5. jeg er også litt juloman, så jeg forstår deg sååå godt :) har også begynt på kalendergaver, tenkt på kaker ol.. kjempe fin duk du hadde sydd, virkelig julete, fint stoff :)

    SvarSlett
  6. Takk for linken Hege!

    Fint stoff til duk det der!

    Og så var det koselig å lese hos Mimmi i dag :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...