Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 25. oktober 2010

Pingvin-pute til poden:)

Jeg var på butikken "En rød knapp" en dag og siklet på de skjønne putene fra Blafre... noe så nyyydelig...

-har lånt bilde fra Blafre her:

Sa til moren min som var med at sånne puter ønsker jeg til barna til jul. De koster 349 kr stk. Hun sa da: kan du ikke bare sy noen selv.... Jeg har jo ikke så flotte stoff da tenkte jeg... men jeg fikk inspirasjonen opp etter å ha sett disse flotte putene -så jeg sydde selv samme kveld. Det ble pingvin-stoff fra Stoff og Stil på ene siden og grønt velurstoff fra samme sted på baksiden til mellomsten:

ble egentlig ganske fornøyd jeg:)

6 kommentarer:

  1. Så tøff puda! Likte faktisk di egå bedre enn den fra blafre! Stoff og stil? kor finne eg den? nettbutikk eller e d ein butikk i nærheten? litlingen her elske pingvinar for tiå, må helst få sitt på det stoffet eg og.

    SvarSlett
  2. Den ble jo kanon tøff :) Jeg har også planer om å begynne å sy ting selv, men må få meg symaskin eller ned å låne mamma sin :P

    SvarSlett
  3. For en stilig pute du har sydd.
    Ønsker deg en nydelig mandag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så koselig at du vil bli med på lotteriet!:)
    Takk for at du linker:)

    Flott pute du har sydd!!
    Syntes den var finere enn Blafre sin jeg:) Likte bedre fargene:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Nå er det seint nå (kl.01:38) - men jeg fikk ikke sove for jeg har 2 "beskjeder" til deg:

    1. Gaven ble postet på lørdag.

    2. Inne på bloggen min (som nå har gått helt berserk) er det en AWARD til deg :))

    En veldig-sen-klem fra Mimmi :)))

    SvarSlett
  6. Så fin puta ble!! Og så er det jo ekstra gøy når man har laget den selv :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...