Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 18. oktober 2010

Høstferien over!

Først må jeg si mange tusen takk for alle tilbakemeldinger på Give Awayen min, kjempekoselig at så mange vil være med!!!! Kjekt å komme tilbake fra en liten høstferie og se så mange kommentarer:). Jeg skal prøve å få tatt en titt innom alle sammen ganske snart:).

Har hatt litt trøbbel med bildene i dette innlegget, prøver å fikse det....

Vi har vært en langhelg i Krokstadelva/Drammen for å besøke slekt, og har hatt det veldig koselig. Kjekt for ungene å treffe søskenbarna igjen - de leker så godt sammen! Og kjekt for oss voksne å treffe hverandre også, blir litt for sjelden rett og slett... Men sånn er det jo ofte når man bor så langt fra hverandre.

Se så deilig ostekake vi fikk! Namnam!!!

Vi var innom skolene til ungene på fredagen for å hente dem. Størstejenta går på landbruks-skole og der fikk vi blant annet hentet med oss epler, hønse-egg og vaktel-egg... pluss noen flotte høstblader. Veldig kjekk skole!!! Ungene synes det var superstas å se på hester, høner og fasaner!!! Jeg glemte jo selvfølgelig kamera når vi gikk rundt på skolen... (dessverre litt dårlig kvalitet på bildet her...)

Kanskje det var hopping på trampoline som gjorde ham så trett?

Turen var veldig fin, bortsett fra at minsten var litt småsyk. Veldig tett i nesa så det ble litt gråting på nettene, stakkars liten. Men det gikk nå bra likevel. Håper han kommer seg snart, ikke kjekt når han er så snufsete at det spruter snørr når han slurper i seg melk....
Men blid er han om dagene okke som:)
Et par høstbilder fra turen hjem:



Ble visst et langt innlegg dette, og litt masse bilder... Menmen...
Nå får jeg gasse på og kikke innom noen av dere mens minsten sover:). Ha en fin dag!!

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg - jeg vil gjerne følge deg også!
    Koselig at dere har hatt en fin høstferie, herlig med litt avbrekk i hverdagen og å treffe igjen slekt man ikke ser så ofte.
    Ha en fin mandag!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Hm, her er det skjedd noe alvorlig med bildene.... Må ordne...

    SvarSlett
  3. For en høstferie dere har hatt:) Koselige bilder!!:)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Så herlig og kjekt det så ut. Kjempefine høstbilder :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...