Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

tirsdag 5. oktober 2010

En liten frosk kanskje?

I treårsdagen vi var i på søndag hadde søstera mi laget flotte froske-muffins til alle ungene, kjempekoselig!!! Og selvfølgelig kjempestas synes ungene:). Muffins med krem inni, grønn marsipan utenpå:

Et nærmere bilde av dinosaur-kaka:

Er hun ikke flink?

Jeg hadde sydd bukse til bursdagsbarnet, får bare håpe at den passer.... Treåringen min var prøvedukke og den passet iallefall da- så jeg satser på at det gikk bra:). Ser litt skjev ut på bildet her ser jeg, men den var ikke det altså:). Var ganske tynt stoff så den er foret inni.

Jeg hadde laget en vimpel til henne også, men den glemte jeg rett og slett og ta bilde av.... Kan ikke huske alt her i verden heller;).

Nå ser jeg at jeg faktisk nærmer meg hundre innlegg her på bloggen min!!! Helt utrolig!
Hadde vel egentlig ikke trodd det da jeg startet bloggen i mai. Men dette er jo bare superkjekt!
Kanskje det blir en giveaway snart da, for å feire at jeg har fått til 100 innlegg....??? Hm, kanskje, kanskje:)

4 kommentarer:

  1. Utrolig kule muffins! Er hun baker eller noe? Kjempestilig!! For en fin bukse forresten:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Wow kjempe flotte muffins da, hun er jo kjempeflink!!! Buksa var jo og knallfin♥

    SvarSlett
  3. Wow. Utrolig flink hun er da!
    Du også, btw :)

    SvarSlett
  4. Gammel stil: neida, hun er ikke baker:). Men superflink!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...