Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 1. oktober 2010

Dagen starta med blomster på døra:)

Så heldig er jeg:).

Klokka halv åtte stod det ei venninne utforbi med bursdags-blomster til meg:). Kjempekoselig!
Grunnen til at hun var der halv åtte var at jeg skulle se etter poden hennes noen timer mens hun var på jobb, så hun hadde ikke kommet bare på grunn av at hun skulle gi meg blomster. Men åh- for en koselig start på dagen!
Gutten hennes var en drøm å passe på, bare smilte og lekte:). Han og minsten her sov faktisk på likt så jeg fikk svisjet sammen en kake imens!

Nå tar jeg meg en velfortjent pause mens småtten sover sin andre lur. Det er faktisk bare her jeg får "slappet" skikkelig av. Setter jeg meg ned i sofaen så spretter jeg opp igjen like raskt- er jo tusen ting jeg "må" gjøre. Skal nemlig ha middagsgjester i kveld og har en del å gjøre klart til de kommer. Blir koselig- en liten enkel feiring med noen gode vennepar. Hadde egentlig ikke tenkt å feire bursdag i det hele tatt- men er jo alltid kjekt å samles. Så da får det være unnskyldningen for et sosialt treff denne gang:).

Ønsker alle en flott helg!!! Tata:)

8 kommentarer:

  1. Bursdag i dag?:) Gratulerer så mye med dagen!! Vi har bursdag i morgen:) For noen fine blomster du fikk!!

    God helg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hurra for deg!!!! Håper dagen blir super duper!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen!
    Nydelige blomster du har fått.
    Ønsker deg en kjempefin dag, kos deg masse.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen! Hyggelig å få så flotte blomster på døra da :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen! :D
    Så koselig med blomster på døra tidlig om morran ♥
    Håper du har hatt en herlig dag :)

    SvarSlett
  6. Puh...
    Joda, jeg rakk det....
    Gratulerer med dagen, og kos deg med blomstene du fikk!

    Burstaklem :))

    SvarSlett
  7. Hurra! Gratulerer!!

    Så herlig med blomster på døren, da! Fantastisk :))

    Snublet over bloggen din først idag, og det er jeg glad for, for hver var det mye inspirasjon! :)

    Ha en flott helg!

    Klem, Trine

    SvarSlett
  8. Hei!
    Gratulerer :) Det må være en kos start på dagen :)
    Koselig blogg du har, tittet igjennom og likte spesielt innlegget der poden din hadde tatt bilder ;)

    Fortsatt god helg!
    Klem Anette :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...