Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

tirsdag 26. oktober 2010

Jeg har fått gave i posten og Award:)

Heldige meg:).

Forrige uke fikk jeg en premie hos kjempekoselige Grobu-Mimmi -og i dag kom den i posten. Kjempekjekk og koselig gave, så snill du er Mimmi!!! Alt falt i smak!! Tusen, tusen takk!!!

Gaven bestod av et koselig kort med flotte ord, fire Troika!!! nammenamm, en nøkkelring, en sløyfe til støtte for brystkreftrammede (som jeg synes er kjempesøt), og et speil med børste i!

og som om ikke det var nok har samme Mimmi slått til og gitt meg en Award!!! Det synes jeg var kjempestas og setter veldig pris på det:).

Reglene for denne awarden er:

1) Takk den du har mottatt prisen fra!
2) Kopier awarden til bloggen din!
3) Fortell om 3 ting du liker å gjøre!
4) Gi prisen videre til 5 stykker du føler fortjener den!

1) Tusen, tusen takk Mimmi!
Kreative Mimmi  som bl.a. både hekler og syr har nettopp fått seg blogg, men til tross for at hun er ganske ny i gamet så plopper det inn med besøkende til den koselige bloggen hennes. Hun elsker å gi bort saker og ting. Dersom du er følger og kommenterer hos henne kan du være heldig å vinne en kommentar-premie slik jeg gjorde nå sist uke!!! Helt uten å melde deg på noe som helst:). Det er artig det!

2)Done:)

3) Jeg liker å:
-reise til spennende steder
-kose meg sammen med den herlige familien min
-drive med håndarbeid

4) Jeg vil dele ut denne prisen til disse flotte bloggerne med det lille ekstra:):
- Bustenellik
- Krabbelure
- Javelnet
- Mona Christin
- Halleduss

Takk igjen Mimmi- kjempekos!!!

På tampen her vil jeg bare vise hva som møtte meg da jeg gikk utfor døra i går morges. Et dødt lemen!!! Urk!. Det er visst lemen-år i år, men dette er det første jeg har sett. Og så rett utfor døra da... ekkelt.

Bendik fikk se den og utbrøt spontant: "åååå, kan eg holda den?"..... Eh, nei!!!!


Vil ellers ønske alle sammen en strålende uke videre!!

6 kommentarer:

  1. Koselig med gave i posten og award =) Stakkars lille lemen, de er jo så skjønne - men litt skjønnere levende enn døde...Jeg har bare sett lemen en eneste gang i livet. Håper jeg får se flere i år hvis det er lemenår!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flott gave og velfortjent award.
    Sier også stakkars lemen, har aldri sett lemen.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Hei.

    Grattis med award og premie til deg.

    Og tusen takk for hyggelig award. Den skal jeg ta med meg. ♥lig...

    Jeg har aldri sett et levende lemen, men synes den liknet veldig på en hamster. Stakkars og så søt...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Hei
    Gratulerer med fortjent award--jippi for deg.
    Men må si jeg er glad det ikke er noe særlig med lemmen her jeg bor..Ha en fin dag
    Klem fra Fruen

    SvarSlett
  5. Heisan!

    Måtte bare stikke innom da jeg oppdagetdin lille boble.
    Er nesten navnesøstre vi ;-)

    Klem Lykkeliten fra Lykkelitens boble

    SvarSlett
  6. Thanks babe. Og gratulerer selv. Fortjent!
    Nydelig lemen. Æsj!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...