Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 2. mars 2012

Et øyeblikk fra Moseldalen :)

Nå nærmer det seg sommer og varmere tider, det gleder jeg meg til!!! Ser i forrige innlegg at bildeopplastingen ikke er med meg ennå, håper det ordner seg fort.

Bildet jeg viser her er derfor brukt på bloggen tidligere, og er fra ferien vi hadde i fjor. Her står vi i Slott Reichsburg i Moseldalen med utsikt over Mosel. Nydelig! Vinraker overalt en ser og blomster som henger utfor hver eneste koselige lille hus!
Har vært i Moseldalen to ganger og kan absolutt anbefale en kjøretur der! Vi har kost oss både med og uten barn på turen :).
 



Deltar med dette bildet i Øyeblikks konkurranse der temaet er: Reise.
Titt innom bloggen for å se flere reisebilder :).

øyeblikk.net

5 kommentarer:

  1. Nydelig bilde fra Moseldalen:) Skulle ha reist mer, men vi trives best på hytta inntil videre;)

    klem fra Trine:) GOD HELG:)

    SvarSlett
  2. Så flott bilde!

    Takk for koselig kommentar på mitt bilde!
    Jeg var ikke høy i hatten øverst i toppen på Stratosphere, men det var virkelig verd det! :) Og jeg er veldig glad for at jeg ble med opp!
    Er du der, må du nok du også! ;)

    Ha en fin dag videre!

    Klem
    Liv-Tone

    SvarSlett
  3. Flott bidrag og bilde ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. syntes det var noe kjent med den utsikten :) flott bilde fra en flott plass :D

    SvarSlett
  5. Herlig! :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...