Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 29. mars 2012

Himmelsk på Idse :)

Da var det tid for himmelsk hos Petunia igjen.

Jeg slenger meg med og viser her et himmelsk bilde fra skogen ved hytta til svigers. Det er helst trær man ser her, men himmelen viser da godt den også :).



Skogen ved hytta er et yndet lekeområde for de små. Her har de masse trær, kongler og en liten bekk de kan leke ved. Veldig stas.




Ønsker dere alle en fortreffelig kveld.
Jeg har påskeferie fra i ettermiddag, det skal bli deilig!!

11 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar, flot blog du har :-)
    Din skudserie er bare super.

    SvarSlett
  2. Alltid noe spennende og finne i skogen :)

    SvarSlett
  3. Skønne billeder fra skoven.

    SvarSlett
  4. Flotte bilder fra skogen! Tøft det øverste!

    SvarSlett
  5. Barna som leker i skogen, det er bindeleddet mellom generasjonene.
    Det er et bilde som aldri forandrer seg og blir fremmed.
    Så vakre bilder.

    SvarSlett
  6. Kjempetøft bilde! Kunst jo!

    SvarSlett
  7. FLOTTE BILDER OG FLOTT BLOGG DU HAR

    MONIKASMIL

    SvarSlett
  8. herlige bilder av skogen og skimt av himmel lankt der oppe.Må vere kjempe kjekt for barna,kjekt og leke i skogen mye rart og finne der,Ønsker deg en flott Påskeuke :)))

    SvarSlett
  9. Såg herlig ut! Kos dokk me påskeferie! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...