Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 2. mars 2012

Sammen!

En Rosa Fugl har en utfordring som slutter i dag, hvis du skynder deg så kan du fremdeles rekke det! Jeg skulle lagt inn denne for lenge siden, men siden jeg har hatt bildeopplastingstrøbbel så har jeg ikke fått gjort det. Slenger meg derfor med i siste liten;).

Bildet er tatt når vi var i Verdun i fjor sommer. Var litt småkaldt så snuppa og mellomsten måtte varme seg litt på tigergutt-pleddet når vi gikk rundt og tok inn all historien. Synes det er så skjønt bilde av dem, to gode venner :).


12 kommentarer:

  1. Ja, det fortjener du virkelig! Nyt solen, dagen og cafebesøk med bestevenninnen din. Veldig koselig bilde her i dag ja, er noe spesielt med søskenkjærlighet.

    SvarSlett
  2. Så fine di e :)

    Me har funne hotell langs Gardasjøen nå, blei Brenzone (som ligge ganske nærme di du anbefalte). Glede oss veldig!! :) Takk for tipså :)

    SvarSlett
  3. Vil bare ønske dæ ei riktig god helg, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilde! Vil ønske deg en riktig god helg! :-)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott, blir sittende igjen med en god følelse. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  6. Så gosselig bilde :) Minner for livet :)

    God helg :)

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde :)

    Fin lørdag! Her skal jeg og Nala inn til Losby, før vi drar hjem og lager verdens beste vafler. Mannen er arbeidsnarkoman, så vi er forlatt i dag... Deilig med alenetid!

    KLemklem

    SvarSlett
  8. Herlig sammen- bidrag. :)

    Lykke til i konkurransen, og god helg fra Huldra. :)

    SvarSlett
  9. Sjekk bloggen min, du får deg en overraskelse i posten:D

    SvarSlett
  10. Hej! jag hittade denna fina bloggen via FOTOBLOGGEN. Du har en liten fin bobble blogg. He He !! Ha en god dag !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...