Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

søndag 4. mars 2012

Rispose til ei lita jente:).

Jeg prøver meg på litt mobilblogging. Ser i forrige innlegg at bildet ikke ble særlig bra, men prøver igjen;). Blir et bilde med endel kreativt rot;).

Ei venninne av meg har blitt tante og bestilte en rispose til tanteungen. Jenta vil helst sove på eller med sine foreldre og tanten tenkte at det kanskje hjelper å ha en varm rispose ved siden av lillejenta i senga. Etter tilbakemeldinger så viser det seg at det hjelper iallefall noen timer. Og det er jo bra, da får iallefall foreldrene litt fri innimellom:).

Ny uke i morgen, krysser fingrene for at den blir sykdomsfri her i huset:).


2 kommentarer:

  1. Snill du er! Det var egentlig deilig med mobilblogging. Men synd ikke bildene blir bedre. Men det funker jo! Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...