Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 15. mars 2012

Grønt er skjønt!


Har jeg noe grønt i huset?
Ja, jeg har faktisk grønt teppe i tv-kroken. Liker det godt, selv om det begynner å bli litt nedtråkka og slitt. Travelt for et floss-teppe med tre små barn som løper omkring :).



Og når man er litt glad i blomster og slikt så er det jo greit å skaffe seg en håndbok for hagestell. Kjekt med Mammut salg! Boken har jo litt grønt på seg den også:).


Har også til enhver tid (nesten) grønne planter/blomster et eller annet sted. Synes det liver sånn opp. 

Det kjekkeste grønne jeg har er nok Pinocchio-teppe. Er ikke bare grønt, men har masse flotte farger-deriblant grønt :)


Hvis du kikker innom Mrs. Hardy så kan du se andre grønne bidrag. 
Jeg er for sent ute til å være med, men kjekt å vise frem grønt likevel. Er ikke den mest brukte fargen jeg vet om:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...