Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 8. mars 2012

Håndarbeidskurven min for tiden :)

Sysselsettingen min for tiden er dette babyblå knute-teppet :). Det skal en liten gutt få, en som er ventet om ikke alt for lenge! Tiden går fort, men jeg satser stort på at teppet blir strikket ferdig i tide :).



Den aldeles skjønne håndarbeidskurva har jeg fått av mammaen til gutten som skal komme, synes den er helt nyyydelig!

I morgen er det innlegging av dren på mellomsten. Krysser fingrene for at det går bedre enn sist gang :). Gleder meg til det er overstått! God helg ønskes dere alle.

3 kommentarer:

  1. Så nydelig håndarbeidskurv du har!!
    Riktig god helg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Åh, knallfint teppe altså! Juhu ;)
    Håper det går bedre med dren-innsettinga denne gang.
    God helg til dere alle!

    SvarSlett
  3. naaah så fint mønster og farge da :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...