Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 30. mai 2011

Vakt"bikkje" i hagen;)

Lekehytta har fått vakt"bikkje"... Er ikke så stor da så spørs om dere ser den... står til høyre for trappa;)

Tar nok noen år før den er "utvokst", men har store håp om at den blir veldig fin:). Formen er kjøpt på nettsiden I Gros Hage. Der har de masse hageutstyr samt andre kjekke saker og ting, f.eks. Green Gate;). Inni formen er en buksbom. Den skal trimmes og klippes hele tiden når den vokser utfor formen. Til slutt skal den være så tett og fin at man kan ta av formen og busken selv er blitt en kanin;).

Nå kommer peonene også, gleder meg til de blomstrer skikkelig:)


Ønsker dere alle en fin uke. Selv begynner jeg på jobb igjen på onsdag etter å ha hatt forlenget barselpermisjon. Kjenner det skal bli merkelig, men godt:).

20 kommentarer:

  1. For en nydelig lekehytte:)

    Takk for tipset, skal absolutt ta en titt på den salgsbloggen:)

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. Så fint det var!!!! :) Både minihus og busk. Sett noe lignende på plantasjen i år også. Kjempesmart!!

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så fin lekestue. Et minihus i tro kopi.

    Blir sikkert godt å komme ut i arbeidslivet igjen, men kanskje litt vemodig og. Det går nok fint.

    Ha en fin dag og nyt de siste 2.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentaren hos meg:)
    Fin lekestue og busk..
    Ha en fin uke:)
    Klem

    SvarSlett
  5. det blir nok stilig når den er ferdig utvokst :)
    lykke til med å begynne på jobb :)
    du må ha ei fin uke!!!

    Silje

    SvarSlett
  6. For en super idè!! Det fikk jeg også lyst å prøve! Lekestuen var kjempe søt. Vi har også en slik, men har bygget det til hundene så de har et sted å krype inn viss det kommer en kraftig regnskyll.
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  7. Koselig "vaktbikkje". Blir spennede å se hvordan den vokser seg til.

    Ønsker deg en fin uke, og håper du får en god start på jobb.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  8. Den kaninen var jo kjempekul!!!! Blir morro å se når den er vokst helt ut :)

    Klem :D

    SvarSlett
  9. Så stilig! Blir spennende å se hvor lang tid det tar før formen kan fjernes :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  10. Visste ikke at dette fantes engang! Men så lurt!:D Lekestua var kjempefin! og kaninen var prikken over I'en :)

    SvarSlett
  11. Må innrømme at jeg ikke så vaktbikkja på det øverste bildet, men så har jeg litt problemer med linsene i dag. ☺ Artig sak.

    SvarSlett
  12. Heisann!!

    Gratulere med vel over stått bryllups dag:)

    så koslig dette lille huset,jeg ønsker meg et slikt i hagen som jeg ha som hobbyrom..Denne kaninen var jo genial,kommer til å bli kjempe fin:)

    Ja jeg drikker av de tynne koppene nesten hver dag..Sitter her alene og koser meg som en gammel kjerring:)Hihi!!

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  13. Så koselig lekestue og artig vakt"bikkje" :o) Ikke ante jeg at det er sånn man former buskene!

    Veldig koselig at du ville delta i give away'n min :o)

    SvarSlett
  14. hihi, voff!
    Men det er jo litt artig med klippede busker, og kul figur å ha forran lekestuen :)

    Takk for hyggelig kommentar i går Hege :)

    SvarSlett
  15. For en fin lekestue og slik en tøff vakthund, hihi. Den var morsom!
    Så spennende å begynne i jobb igjen. Kjenner jeg gruer meg til jeg skal begynne igjen. Tiden går så fort.

    Har ikke fått opp bildelinken på bloggen til give awayen din enda så jeg. Søren og. Skal få det til i løpet av en times tid.

    Stor klem

    SvarSlett
  16. Så stilig med kaninbusk:) Peoner er de nydeligste blomster sammen med Ranunkler:)
    Skulle likt å ha i hagen jeg også, vurderer å kjøpe en:)
    Grattis med vel overstått bryllupsdag hvis jeg ikke har skrevet det før:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  17. Sååå kult!!Kanskje en ide` for en frisør uten grønne fingre også...;)

    SvarSlett
  18. Så morsom form :D blir gøy å følge med på kan jeg tenke meg.
    Lykke til i jobbstart.
    klem/myr

    SvarSlett
  19. Så stilig!
    Tusen takk for koselig hilsen på innlegget mitt om bloggelyst. Det varmer :)

    Ha en god helg.
    Klem Anita

    SvarSlett
  20. Kjempe fin lekehytte dere har, tror det er den fineste jeg har sett:-) Veldig stilig med buskform.
    Fin blogg du har forresten.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...