Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 27. mai 2011

Bryllupsdag:)

I dag har jeg og mannen vært gift i fem år! Utrolig altså, tiden flyr som bare det. Etter hva jeg forstår av å lese litt på nett har vi tre-bryllupsdag i dag. Mon om jeg skal gi ham et tre da, et oliventre kanskje? Hm, får se.... Jeg fikk gave i natt jeg, på slaget tolv. Han hadde kjøpt gavekort på ansiktspleie, manikyr og pedikyr! Ja, jeg er heldig:). I know!! Ble kjempeglad, og gleder meg til å bruke gavekortene.

Mimrer litt til bryllupet jeg.... Brudekjolen fra Ian Stuart, som var den første jeg prøvde.... Nyttet ikke prøve noenting etter denne drømmen.
Vi hadde et fantastisk kjekt bryllup (synes vi selv iallefall) og disse fem årene har også vært flotte. Vi er jammen heldige som har funnet hverandre.

Avslutter med sangen jeg sang for min mann i vårt bryllup. Nå er jeg ingen sanger så det kom overraskende både på ham og gjestene. Synes sangen er så fin og uttrykker så mye:)

De to første versene av Annies Song (John Denver).
Hvis dere klikker på tittelen så kan dere høre sangen av John Denver på YouTube.

You fill up my senses
like a night in the forest
like the mountains in springtime,
like a walk in the rain
like a storm in the desert,
like a sleepy blue ocean
you fill up my senses,
come fill me again.

Come let me love you,
let me give my life to you
let me drown in your laughter,
let me die in your arms
let me lay down beside you,
let me always be with you
come let me love you,
come love me again.


Ønsker dere alle en finfin helg!

13 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du vil følge bloggen min, det var koselig:) Gratulerer så mye med bryllupsdagen.

    Oppskriftene kommer etterhvertm står midt i baksten nå, hehe:)

    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med bryllupsdagen!
    Vakre blomster, vakker kjole og vakker sang.
    Riktig god helg til dere :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Er så fersk i blogglandia- så alle nye som legger inn kommentarer og vil følge meg-setter jeg umåtelig stor pris på.

    Gratulerer med dagen i dag. Så nydelig sang- og så koselig at du sang den til din kjære- det var sikkert nydelig og rørende.

    Kos deg med dagen og dagene som kommer sammen med alle dine kjære- både små og store.

    Klem Vera- mammaen i Vilmershus

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 5 års bryllupsdag:)
    Flott kjole du giftet deg i,å buketten din var bare nydelig!!!
    Ønsker deg en god helg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse!:-)
    Tenk så fort tiden går!
    Herlig kjole du hadde, og nydelig brudebukett!

    God lørdagskveld til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Gratulerer såå mye med overstått. For en nydelig bukett og kjole!! *dåne*
    Ha en flott søndag.
    Stor klem

    SvarSlett
  7. Fineste brudekjolen på den fineste jenta.
    Jo, det var et flott bryllup dere hadde. Og dere holder til evig tid!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Og LEKKER brudekjole da!!
    Så koselig med velvære-gave...Da kan du bare slappe av og nyte mens du tenker på snille mannen :)
    Takk for koselig hilsen på bloggen min :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Gratulerer med bryllupsdagen! Så nydelig brudebukett og kjole! Og for en herlig gave:) Nyt den!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  10. Hei, og gratulerer så masse med bryllupsdagen ♥ For en fantastisk kjole du hadde!!!
    Og fiiin gave a gitt, det hørtes godt ut med litt luksuspleie;))

    Flott sang, og så tøfft at du overrasket alle og sang, sånt liker jeg;))

    Ha en fin, ny uke!

    KLme Line

    SvarSlett
  11. Är bland den finaste brudklänning och brudbukett som jag sett.

    nettan sverige

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...