Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 23. mai 2011

En fin lørdagskveld

Lørdag var jeg i "jente-party". Barsel-gjengen til minsten har fortsatt å møtes på kveldstid nemlig, uten barn:). Veldig kjekt å fortsatt ha kontakt og så koser vi oss masse!!!

Vertinna hadde pyntet flott bord med nydelige peoner, jeg bare elsker de blomstene.

Vi fikk deilig chiliconcarne og pannacotta, namnam.


Se den flotte utsikten fra verandaen!

Jeg hadde en kjempekveld med trivelige jenter, da får det så være om dagen etter blir litt laber....:).


Nå er det ny uke på gang! Har i utgangspunktet lite planer, men de kommer vel hoppende etterhvert;). Tudeluuuu...

6 kommentarer:

  1. Koselig med jente-party (barseltreff) Ser ut som dere hadde det koselig..

    SvarSlett
  2. Mmm så mye godt, gøy med jenteparty.
    Nydelig utsikt en kan jo sitte og gjøre ingenting der.
    Ha en fin dag Marit.

    SvarSlett
  3. Å, så gøy med rene jentekvelder, så koselig at dere har fortsatt å møtes selv om barseltiden er over :)
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en fin uke med mange hyggelige stunder.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  5. Så koselig med jentekveld;)
    Og så deilig mat og dessert da, herlig ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så jo utrolig koselig ut! Fikk veldig lyst på den desserten der...

    Lykke til i gavedrysset mitt!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...