Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

onsdag 4. mai 2011

Kjærlighetshagen:)

Da har jeg knipset litt nyere bilder av hagen. Vi begynner å bli rimelig fornøyde, nå er det snart bare vedlikeholdsarbeid igjen som sommerarbeid:). Har lagt rhin-stein bestilt på Felleskjøpet i noen bed, mens andre har fått bark.


Basilikumen har jeg satt ut, håper den trives!


Her er en hvit og en blå campanula i en krukke:


og så lurer dere vel kanskje på tittelen på dette innlegget? For jeg har ikke hatt teamet til programmet "Kjærlighetshagen" på besøk i hagen vår... men synes tittelen passet bra med tanke på denne steinen mannen grov opp mens han holdt på med et bed. Et skikkelig fint hjerte!

21 kommentarer:

  1. Så flott hage dere har! Og koselige stenen :-) Er alltid gøy å finne slike stener, som så tydelig ser ut som noe mer enn bare en sten :-) Ha en god dag :D
    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig fin og innholdsrik hage dere har!
    Håper dere får mange fine stunder der i sommer :))

    Ha en fin dag.
    Klem fra Ena

    SvarSlett
  3. Så fint dere har det i hagen, syns det er så lekkert med sånne steiner i bedene!
    Og tenk å finne en hjerteformet stein da, så koselig :)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Så flott dokk har fått det!!!Tenkte tittelen kom av at dokk jobba sammen om hagen eg<3

    SvarSlett
  5. Fin stein og fin hage! Jeg skjønner at våren er kommet for fullt lenger sør i landet. I nord kan vi i alle fall ikke ha noe basilikum ute og hagene er slettes ikke grønne og fine som din. :)

    SvarSlett
  6. Super koselig hage dere har...så flinke dere har vært.
    Ønsker deg en fin Onsdag.

    Klem Hege

    SvarSlett
  7. For en herlig hage Hege..god plass til liten og stor!! Hjertestenen er nok et tegn..he,he! Kos dere masse i kjærlighetshagen!!

    SvarSlett
  8. For en flott og velstelt hage!!Gøy med kjærlighetsfunn midt i det hele =)

    SvarSlett
  9. nydelig hage, her har dere planlagt nøye, skjønner jeg:) Ser grei ut å vedlikeholde også denne:) Er ikke noe hagemenneske jeg, men vet å sette pris på en fin hage:)
    Velkommen som følger til deg og siden jeg også liker din blogg, legger jeg meg til som følger hos deg:)
    Trine:)

    SvarSlett
  10. så rart, jeg ble din følger nr 101 og du ble min følger nr 101:) sammentreff?
    Trine:)

    SvarSlett
  11. Så utrolig fin hage:):) Nå ble jeg nesten litt misunnelig med tanke på hvordan hagen vår ser ut:P
    Her var det en romantisk, villgrodd hage, men de som bodde her før oss slettet alt med jorda... så da må vi begynne på nytt...og det tar tid og koster penger.. men vi kommer vel i mål:) Nydelig hage hos dere hvertfall:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  12. Så lekkert, det gjør seg med stein! Og den kjærlighetssteinen var jo veldig flott, så gøy.

    SvarSlett
  13. For en utrolig flott hage dere har!
    Så velstelt og vakker ♥
    Herlig den hjertesteinen;))

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  14. Så nydelig hage, en drøm for øyet!


    Tusen takk for koselig kommentar fra deg.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  15. Kjempefin hage dere har..:) Dere har vært kjempeflinke..

    SvarSlett
  16. For en flott hage! Kan tenke meg du trives godt her. Deilig å være ferdig og kan vedlikeholde.
    Jeg har så mye igjen å fikse på... og må ta litt etter litt:)
    Kos deg!!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  17. Super-fin hage :D
    Ønsker deg en strålende helg !

    SvarSlett
  18. Åå, for en nydelig hage dere har. Helt perfekt!
    Ha en flott helg.
    Stoor klem

    SvarSlett
  19. Nå var det plutselig lenge siden jeg hadde vært innom her gitt. Tiden flyr om dagen, så rekker ikke å følge med på alle bloggene jeg egentlig leser.. Men syntes jeg måtte kommentere den utrolig fine hagen dere har!! Er mektig imponert. Gleder meg til vi skal styre og stelle i egen hage også!
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  20. Kjempefin hage, og flott stein! :)

    SvarSlett
  21. Heisann :)
    Å, så fin hage dere har! Veldig gjennomført.. :) jeg elsker å tenke ut planer for hagen, men det tar tid ja..og penger..hehe :) Et lite tips ang basilikumen.. den tåler nesten ikke å stå ute i Norge, hørte jeg Wenche på god morgen Norge si. Tilogmed midt på sommeren kan den ha problemer hvis det blir litt kalde netter. Så hun anbefalte å ha den inne, da holdt den seg best. :) ellers er det andre gode urter som kan stå ute :)
    Ha en fortsatt fin søndag.
    -Linda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...