Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

lørdag 14. mai 2011

Fotokonkurranse hos Mona Christin

Mona Christin har en fotokonkurranse gående nå der du kan vinne fotobok. Den har jeg veeeeldig lyst på så derfor kaster jeg meg med i konkurransen. Frist for å delta er 15. mai.

Er jo ikke lett å velge et favorittbilde da, men tror det må bli dette fra ferien vår i Italia i fjor. Dette var siste dagen vår i Toscana og vi måtte stoppe for å ta bilde av alle de flotte solsikkene!! De strakte seg over flere enger:

8 kommentarer:

  1. Så flott bilde, skjønner godt at du måtte ta et photostop her. Lykke til i konkurransen!
    Riktig god helg til deg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde..
    Lykke til..:)
    Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  3. jøye meg. Så herlig et syn må være! jeg har aldri sett slike åkre, nermeste er norske rapsåkre (som også er gule), men det er jo aldri så store områder. Flott!

    SvarSlett
  4. Fantastisk bilde! Jeg ELSKER solsikker og har sått mange solsikke frø i år som jeg har plantet ut på hytta. Gjett om jeg gleder meg til å klippe av og pynte bordene med dem;-))
    Lykke til med fotokonkuransen!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  5. Fint bilde Hege! Lykke til! :D Enig i at en slik fotobok er gøy!

    SvarSlett
  6. Hei.

    Så fint at du deltar. Jo flere, jo mer spenning. Masse lykke til. Gruer meg til kåringen, er jo fine alle sammen... Men har bare 4 bøker, dessverre.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Åh, for et nydelig bilde!
    Lykke til!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...