Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 20. mai 2011

Babyklær til salgs (gutt)

Har endel klær etter minsten som jeg tenker å prøve å selge. Har gitt bort haugevis med poser til venninner som har fått gutt, men likevel er det mye her.
Legger i første omgang ut dette så ser jeg hvordan responsen er:). Porto kommer utenom.

Høst/vinterjakke i brun velur med mykt plysj-stoff inni. Hetten kan tas av.
Zara Baby str. 78 (9-12 mnd).
Kr. 90,-.

Strikkejakke fra Milibe str. 18 M, men jeg vil si det er mer en str. 74.
Kr. 70,-.

Bukse fra Hjort str. 74-80, denne er kjempegod og myk!
Kr. 70,-.

Kommenter her eller send meg en mail: elg_olsen@hotmail.com.

1 kommentar:

  1. Hei høpp!!

    gøy du vil være med på min give away,masse lykke til!!Og hjertelig velkommen som følger,håper du vil trives:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...