Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

lørdag 21. mai 2011

Kamera-testing :)

Prøver ut kameraet mitt. Er mange funksjoner å bruke og mye kjekt å finne på:). Den som hadde hatt tid og penger til å ta et fotokurs, drømmedrømme....

Synes iallefall dette bildet ble ganske kult, ser gammelt ut synes jeg. Søte snuppa mi som drømmer seg vekk i hagen <3. Hm, hvordan fikser jeg hjerter her mon tro??

Ellers er det visst dommedag i dag.... Hm, passer meg igrunn ikke noe særlig. Skal i jenteparty i kveld og mannen har planlagt å rive deler av gangen:)!!! Tror jeg utsetter dommedagen noen dager til.... (hvorfor de kaller det dommedag når den skal vare i fem måneder er jo litt rart da).

Ha en fortsatt fin helg folkens.

11 kommentarer:

  1. Flott bilde. Jeg har heller ikke sett noe til dommedag :D

    SvarSlett
  2. Bildet var helt nydelig ♡

    Ja, venter spent på dommedagen jeg også ;))

    SvarSlett
  3. Virkelig et flott bilde hvor jeg føler jeg blir dratt med i øyeblikket! Nydelig! Jeg tenker også på å gå et fotokurs, viss det bare kunne dukke opp et i nærheten, det hadde vært utrolig spennende!!
    Jeg har ikke hørt om at det skulle være dommedag i dag..sola skinner og tunet er så fredelig her lørdags morgen. Jeg vil ut i hagen i dag, og håper de utsetter dommedagen til en annen gang hi hi.
    Kos deg på jentekveld, høres topp ut!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Så fint bilde, det er jo så moro å eksperimentere! Man kan komme langt med prøving og feiling og litt lesing i bruksanvisninga da :)
    Kjempehyggelig at du ville være med på giveaway hos meg!
    Ha en fin helg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  5. kjempe flott bilde! :) trenge ikje så mye kurs du ;)
    ja, den dommedagen! passe meg og dårlig, å nå har di bare 2,5 time på seg, så blir spennande å se ;)
    ha ein fortsatt fine kveld!

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde du har tatt!
    Synes også det er kjekt å eksperimentere!
    Håper du har hatt en flott jentekveld!
    Og dommedagen ble det visst ikke noe av, heldigvis!
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  7. Ja, foto er gøy!! :D Kjempefint bilde også!! :))

    SvarSlett
  8. I grunnen flott at det ikke ble noe av den dommedagen....bortsett fra at alle kjedelige husmorsysler jeg utsatte for sikkerhts skyld i går, måtte tas i dag...
    Stemningsfullt bilde.

    SvarSlett
  9. Ja, det bildet var kjempefint! Fotokurs ja, det kunne jeg tenkt meg og. Kan liksom bare basic :p

    Dommedagen kom og gikk. vg.no hadde jo nattsending i hele natt i tilfelle noe skulle skje. Altså, hvis jorda går under så sitter vi jo ikke og ser på vg.no!
    Ha en flott dag.
    Stor klem

    SvarSlett
  10. Nydelig bilde!! Jeg har også en stor drøm om fotokurs og photoshop med tilhørende kurs - den som hadde hatt ubegrenset med tid og penger...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...