Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 9. mai 2011

Herlig sommerdrakt!


I høst var jeg så heldig å vinne en herlig sommerdrakt/body fra Junes hobbyblogg Hugleik. Nå når været har vært så deilig har minsten fått brukt den masse, og den er bare skjønn. Veldig fin i passformen og av herlig pingvin-stoff fra Stoff og Stil. Tror nok det blir en sommerfavoritt her i huset:). Du kan besøke Epla-butikken til June her: http://epla.no/shops/Hugleik/

Nå ser jeg at jeg har fått over 100 følgere!!! Det hadde jeg aldri trodd kom til å skje, men synes jo det er veldig hyggelig:). Tenkte at det kanskje var på tide med en liten feiring da, så det blir nok en give away her snart;).

Her er det herlig varmt. Klokka åtte i dag var det 15 grader. Jeg fulgte snuppa på skolen siden minsten trenge en liten soveøkt (tidlig ja, men det trengs når han våkner før 6!!!), og det var kjempevarmt!! Blir nok en skjønn dag. Håper dere også har herlig vær hvor dere enn er:).

7 kommentarer:

  1. Herlig sommerdrakt du har vunnet til minsten!
    Nydelige bilder fra hagen din og hjertesteinen var flott!
    Her skinner solen, men vi har sterk vind idag også (heldigvis ikke like sterk som igår).
    Ønsker deg en flott mandag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det er rene sommeren. Ha en fin uke og nyt sola!

    SvarSlett
  3. Fin sommerdrakt du har vunnet:)
    fine bilder fra hagen og hjertesteinen var kjempefin:) I dag har jeg bursdag og ute er det knallblå himmel og sol, reine sommer..

    SvarSlett
  4. Supersøt drakt:) I trøndelagen nyter vi også godværet. Grillings til middag etterfulgt av årets første rabarbrapai:)

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)

    Så heldig du har vært som har vunnet en så nyttig og fin ting - gratulerer:)

    Jeg ønsker deg/dere en herlig uke videre:)

    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett
  6. Å, det var en søt drakt!
    Skjønner godt at du bikekr hundre følgere, det er jo så koselig her inne.
    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  7. Herlige bilder ♡
    Tusen takk for titten..
    Herlig med sommer ja :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...