Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

onsdag 2. juni 2010

En Sandnes-tur ;)

Våknet i går morges og hadde ingen planer. Ganske herlig egentlig, kanskje jeg skulle sy ferdig gardinene til barnas lekehytte? eller rydde i klesskapet til Simen-gutten? eller mitt skap? eller ta en tur i sentrum for å bytte ene smykket gutten fikk til dåpen (han fikk to like)....????
Neida, skulle ikke gjøre noe av dette jeg- for jeg fikk melding av søstera mi (som bor i Sandnes) med spm om jeg og mamsen ville ta en tur til Sandnes. Så da tok vi rett og slett bilen med oss og kjørte avgårde:).

Har hatt en herlig dag. Litt grinete Simen innimellom, og jeg irriterte meg over at jeg ikke hadde med Mei-Tai eller Babybjørn. Han hadde nok roet seg mye fortere om jeg hadde båret ham litt rundt. Men det gikk nå greit allikevel. Jeg fikk tilogmed shoppet litt.... som om jeg ikke shoppet nok i Stavanger sist uke "flau"...
Jaja, det ble litt sommerklær til de to største barna, sandaler til begge to, kjøkkenkluter, barneglass med Nemo-motiv, et Velkommen-skilt, en kanin til Bendik, et dådyr til Mathilde og en flott stumtjener til Bendiks rom. Har egentlig sett etter en slik til ham siden søstera fikk stumtjener på sitt rom for to år siden, så det var kjekt.


Vi fikk også tatt oss en matbit på en nystartet kafe i Maxi-bygget og en kaffekopp på en kafe i langgata.
Alt i alt- en skjønn dag:)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...