Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 18. juni 2010

Bok-kupp:)

Var så heldig å komme over et kjempetilbud hos Berg bokhandel; 5 bøker for 100 kroner. Det kaller jeg et skikkelig tilbud:). Det ble tre bøker til meg og to til barna. Nå spørs det bare når jeg får tid til å åpne disse bøkene da.... Har jo liksom ikke nok å gjøre fra før av:). Men det er viktig med avkobling- og å lese en god bok er skikkelig avkobling synes jeg:).

Barnas bøker:
-Toto tisser på dronningen (festlige tegninger)
-Dr. Seuss- Horton hører en Hvem.

Mine bøker;
-Mara Lee- Ladies. Handler om jenter som tittelen beskriver. Skildrer en samtid som gjennom sin besatthet av det utvendige og perfekte, er dypt urovekkende.
-Khaled Hosseini- Tusen strålende soler. (Denne er jo veldig kjent og har stått på lista mi i lengre tid, da er det jo veldig greit å få kjøpt den). Handler om to jenters allianse mot en brutal ektemann og et krigersk, kvinneundertrykkende samfunn.
-Ketil Bjørnstad- Stormen. Om en splittet mann. Handler om en epokes moralske slapphet, om utroskap og dens konsekvenser- også en kjærlighetsroman.


Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...