Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 7. juni 2010

Heilt spesiell kjole!

Snuppa mi har vokst utav endel av kjolene sine og siden hun er en skikkelig kjolejente trengte hun en ny- det forsvarer jeg det med iallefall;). Jeg mener at hun virkelig TRENGTE denne kjolen;).

Jeg har ei god venninne som er kjempeflink og sy- se bloggen hennes heiltspesiell -og heldige meg fikk kjøpe en kjole hun allerede hadde laget i et helt herlig stoff!



Snuppa elsket kjolen og tok den på seg med en gang. Bilde er lånt fra bloggen over:


6 kommentarer:

  1. Hei hei og tusen takk for koseleg kommentar :) Så utruleg skjønne ungar du har. Eg er også heime i barselpermisjon med nummer 3, og min vesle gullklump heiter Simon (nesten det samme som din he he).

    Ynskjer deg og dine ein nydeleg sommar. Stor klem frå Linda

    SvarSlett
  2. Heisann! Tusen takk for kommentar hos meg. Jeg er i sjokk etter besøks-bombardementet jeg har vært utsatt for de siste dagene...hi.hi...- Det er feen sin skyld. Jeg bare klyper meg i armen! Kjolen er aldeles bedårende, og jeg kjenner at jeg mer enn noe annet skulle ønske at jeg kunne sy en sånn! Nyt den, - den er verdt hver krone!! Klem.

    SvarSlett
  3. Takk begge to:)- kjempekoselig at dere legger igjen kommentar her:).

    SvarSlett
  4. Hei du :)) Takk for koselig kommentar på bloggen min! Alltid kjekt å se nye navn der inne :)Det var en helt nydelig kjole! jeg får titte innom bloggen til hun som har laget den på vei ut herfra. Ha en fortsatt fin kveld!Beste hilsener fra Kardemomme :))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...