Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 1. juni 2012

Wallmanns København- GREAT!

Ene kvelden i København var vi på Wallmanns. Det var utrolig kjekt!
Selve Sirkusbygningen der showet ble holdt var flott. Det var stort og mektig, med digre lysekroner i taket, det var en artig klovn som tok i mot oss, fantastiske artister og sangere, rett og slett entertainere!
Noe så KJEKT! Kan anbefales på det sterkeste. Vi fikk treretters deilig middag og god drikke og bare storkoste oss :).

Da vi ble vist til bordet vårt- av en klovn- stoppet han plutselig og ropte "lights here". Så vi fikk flomlys rett på oss mens han ropte i ropert at han skulle geleide oss to damer til et flott bord. Litt småpinlig, og morsomt:). Mens vi stod der i lyset så vi rett ved siden av oss et par fra samme sted som oss, som venninna mi kjente............ og bordet vi skulle sitte på var rett ved siden av deres... tilfeldig eller? Morsomt var det iallefall, verden er jammen liten :).

Nå kommer et bilderas av Wallmanns artistene- flotte, flinke og fantastiske underholdere!!!







Åååå, kjenner at jeg får lyst å reise tilbake og få med meg showet en gang til!! :)

Helt supert var det, kan absolutt anbefales dersom du skal en tur til Køben!!

1 kommentar:

  1. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Wallmans er genialt :) Har bare sett det i Norge, men ble bergtatt for det...

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...