Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

lørdag 9. juni 2012

Stjernetøfler :)


Jeg var jammen så heldig at jeg vant tøfler til poden inne hos lille hottentott!!! En kjempekoselig blogg! 
Kjempefine var de og småtten var raskt ute med å si- "di e mine, eg fekk di te borsdagen". Alt han får for tida er visst til borsdagen:). 

Jeg valgte tøflene i str. 2-3 år så da kan han bruke dem til høsten tenker jeg. Elsker slike skinntøfler, sitter godt på bena og hjelper mot å skli. Det trengs virkelig med lille duracellkaninen her i gården. Han løper mer enn han går og faller dertil mer... litt skrubbsår og blåmerker histen og pisten:).

Ellers sliter jeg med senebetennelse i begge hender og kan ikke gjøre så mye annet enn å ta det med ro. Det skulle ikke være så vanskelig trodde jeg... men tro meg- det er VANSKELIG. Og man får ekstra lyst å gjøre alt man ikke bør gjøre. Jaja- det blir nok bra til slutt.

Enten så går det bra eller så går det over!

Ønsker alle en fin helg. Vi skal i matgilde hos et vennepar i kveld, gleder oss stort!

4 kommentarer:

  1. Så bra at den lille løpeglade gutten er fornøyd med tøflene!! =) Senebetennelse i begge hendene høres fryktelig ut...håper du blir kvitt det fort, god bedring! Ang. syltetøyet uten sukker - JA det bør prøves. Er kjempegodt.

    SvarSlett
  2. Tøffe dei var! Vurderer å kjøpa slike til toåringen, er nok vel verdt pengane:) Ha ei fin helg vidare:)

    SvarSlett
  3. Tøflene var kule :)

    Senebetennelse i begge armen, uff! GOd bedring!

    Fin søndag til deg!
    Her skal dagen bare nytes med pledd og blogging.

    Fine tanker til deg *smile*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...