Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

tirsdag 5. juni 2012

Ny rispose til farfars bursdag :)

Søndag var vi i koselig bursdagsfeiring til farfar til ungene. I anledningen hadde snuppa laget rispose til ham. Er jo godt å ha over nakken om man er litt stiv og støl :).

Vi fikk deilige vafler med hjemmelaget syltetøy og rømme og lefser! Deilig.
Duken over her sydde Mathilde til farfaren bursdagen for to år siden :)

Vi hadde deilig vær og ungene koste seg i hagen med å hoppe bukk og sparke fotball. Til og med jeg var med og sparket fotball en god stund, til ungenes store forlystelse.

Blir nok litt rolig fra denne kanten en stund nå. Jeg har nemlig fått senebetennelse i begge hender! og er sykmeldt ut uka:(. Ikke kjekt i det hele tatt. Noe av det som er vondest er å arbeide ved PC så jeg skal holde meg borte noen dager tenker jeg. Ble derfor ikke så langt innlegg som jeg hadde tenkt dette, menmen :).
Håper dere alle får en finfin uke med mye sol, man kan jo drømme ;).

2 kommentarer:

  1. God bedring. Slett ikke værst dette, til tross for smerter. Nyt "fritiden" og kom sterkere tilbake.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Åh så koselig :)

    God bedring!

    En fin onsdag til deg kjære!
    I dag har jeg en fridag og skal nyte den på Villa Malla, sammen med en god venninne - gleder meg.
    Smil& fine tanker til deg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...