Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 28. juni 2012

Bryllupsfest :)

Søstera mi giftet seg i tinghuset i desember i fjor, og sist helg hadde de en koselig bryllupsfest i hagen. Jeg legger bare inn noen få bilder siden armene mine verker noe innmari for tiden, så er ikke vits i å gjøre det verre med å skrive her....

 Det glade paret:)

De hadde leid er stort telt som vi koste oss i.
Snuppa står og venter på at vi skal sette oss til bords.
Forloveren til søstera mi, som også er brudgommens søster, hadde stått hele natta og laget denne stilige marsipankaka! Imponert!


Har masse jeg vil blogge om for tiden, men grunnet senebetennelse i armene blir det nok ikke gjort halvparten engang tenker jeg. Prøver å holde armene mest mulig i ro, men det er fortsatt lite enkelt.
Jaujau, det går vel over en gang tenker jeg:)
Som det så treffende står på en av Stavangers utesteders toaletter:
"Enten så går det bra, eller så går det over!"

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Enten så går det bra, ellers så går det over ! den likte jeg!
    liker også bloggen din og la meg til som ny følger hos deg !
    nyt resten av søndagen !
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...