Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

søndag 13. februar 2011

Frokost på senga:)

Det fikk mammaen i huset i dag, det og tre viltre unger pluss en pappa havnet også i sengen. Til tross for at undertegnede var trøtt som en strømpe etter rangling både freddan og lørdan så var det veldig koselig å våkne på den måten:).

Mann og barn hadde vært veldig oppfinnsomme og laget bokstaver av skivene mine, smakte liksom ekstra godt da:). Marshmallowsene som var til pynt innimellom smakte ikke så verst heller.....





Gave fikk man jo også, en flott Goebel-kopp med pusekatter på!


Håper alle andre mammaer har hatt en flott dag også:). Gratulerer til alle sammen!!!

4 kommentarer:

  1. Sååå koseligt!! Kan tru de har kosa seg når de mekka frokosten<3

    SvarSlett
  2. så koselig! eg fekk ingenting, på någen måte. va kjempe skuffa :( så eg brukte innlegget ditt som link på børge si facebook sia, for å visa koss d ska jørs. håpe ikje d jør någe :)

    SvarSlett
  3. Åååå, så kjempefint og koselig..Snakk om oppfinsomhet..Håper du hadde en fin dag..:0)

    SvarSlett
  4. Så smarte og flinke! Heldig du :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...