Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 19. juli 2010

Herlige ferie!!

Da er vi tilbake fra tre uker i solen! Og det har vært sol og VARMT kan jeg love dere- har ikke hatt mindre enn 32 grader en eneste dag etter at vi trådte på tysk jord 29 juni. I Italia lå tempen på ca. 35-38 grader (opptil 40 hadde vi også et par dager). Temmelig hett ja, men herlig- å så herlig!!!!

Lavendel i Europaparken i Rust/Tyskland.

Vi har hatt det flott og har kost oss masse sammen hele familien, har opplevd mye, badet mye, spist mye god mat og hatt herlig vin (bare oss voksne altså;)). Så fremover nå vanker det reisebrev på bloggen min fra diverse byer. Må jo fortelle om alle de kjekke stedene vi har vært:).

1 kommentar:

  1. Nå har jeg leset ferieinnleggen og det høres ut som en super ferie. Du får tipse meg om navnet på agr-turismo'en (eller hvordan det nå staves)hvor dere bodde i Italia i tillegg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...