Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

onsdag 29. desember 2010

Har vunnet!

Jeg har vært så heldig å vinne hos June!!! Hun har en blogg der hun legger ut klær og ting hun lager, masse fine ting. Premien er å velge ut det jeg vil i Eplabutikken hennes :). Så nå har jeg vært inne der og kikket noen ganger, og har bestemt meg for denne bodyen til minsten i str. 86:). Herlig både mønster og stoff, gleder meg til å få den i posten:).
Håper alle nyter romjulen som vi gjør!

3 kommentarer:

  1. God jul Hege :-) Jeg er i gang med romjulas store bloggrunde. I løpet av desember ble det nesten ingenting, så har mye å ta igjen overalt. Håper alle har blitt friske og at jula har vært fin :-) Godt nytt bloggår, vi blogges vel da også? ;-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med herlig premie!
    Den var kjempesøt;))
    Ønsker deg og dine et godt nytt år, og kos dere masse i morgen ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Heldiggris! Den var kjempefin :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...