Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 16. desember 2010

Har fått premie i posten i dag:)

Jeg som aldri vinner noe har vært så heldig å vinne hovedpremien i Give Away hos Barbro!!!!
I dag kom det pakke i posten- juhuuuu! Jeg og Mathilde var like spent når vi skulle åpne den. Gaven var pakket inn i nydelig papir og det fulgte med et kjempefint kort. Snuppa fikk æren av å pakke den opp:).



Se så flotte ting Barbro har sendt meg!!! Kjempekjekt. Bokstavene SNØ er perlet med hvite perler, kjempekoselig.

Jeg har gått rundt og prøvd tingene rundt om i huset og tror endelig at de har funnet sin rette plass:). Tøyhjerte henger i stua, skiltet henger i gangen, ene vingeparet henger på speilet på gjestetoalettet og den andre vingen som Mathilde har laget om til en engel ved hjelp av sølvpynten som hang på pakken, henger også i stua.
Har ikke tatt bilder av alt da, men de søte bokstavene satte jeg i vinduskarmen. Litt mørkt bilde her...




Engelen laget av pakkepynten og ene vingeparet:




Tusen takk igjen Barbro- kjempekjekk gave!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...