Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

lørdag 11. september 2010

Barseltreff og litt shopping;)

I går var jeg på barseltreff med gode venninner. Er nemlig så heldig å ha en drøss venninner som er i barselpermisjon samtidig med meg:).

Vertinnen har svensk mann.... lurer på om det er hun eller han som har kjøpt denne artige kluten?


Guttene toget sammen med mødrene for første gang:). Minstemann i "klubben" på bare tre uker sitter trygt på mammens fang.
Var noen gode gutter som koste seg sammen, og kjekke mammaer så klart:). Vi fikk servert en herlig tacopai (som jeg må få oppskriften på ....), kjempegod!


Fikk faktisk handlet litt også på turen, aldri feil det;). Var innom en skjønn butikk i Stadionparken som heter Linus Leker, masse kjekt der! Det ble noen spisebrikker med motiv fra "Putte i blåbærskogen"- herlige! og noen kjekke bokser til barna:)



Håper alle har hatt en god lørdag. Her har det vært litt travelt med barselfotografering (syv flotte damer og åtte deilige unger som skulle foreviges), besøk av gode venninner fra "gammelt av", legging av tre barn alene siden mannen er ute og farter, og på toppen av det hele er minsten småsyk så han ligger nå og sover i vogna.... Eneste stedet han sover lenger enn fem minutter av gangen. Tydelig vondt i magen stakkars liten. Regner med det blir en laaaang natt. Menmen, sove kan man gjøre i et annet liv;).




3 kommentarer:

  1. Ein herlige dag-må gjentas:)
    God bedring te minstemann.Glede meg te å se bildene dokk tok idag.

    SvarSlett
  2. Hei.

    Noen ganger går både dagen og natta i ett strekk. Men det er som du sier. Å sove kan vi gjøre i neste liv... Godt sagt...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Ja, det var en veldig koselig tur. Stakkars minsten og deg og. Håbe det går bedre nu ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...