Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 20. august 2010

Sy kanskje?

I går var jeg i forening, og for en festlig forening det ble.... hehe. Har ikke ledd så mye på leeeenge. Fikk forøvrig herlig mat også: chili con carne og pannacotta med bringebærcoulis!! Nam!

Men uansett- ei av mine gode venninner i foreningen ringte meg i går da hun var på Fretex og sa at de hadde boka "Børnetøj du selv kan sy" av Elsebeth Gynther!!! og lurte på om hun skulle kjøpe den til meg. Snille venninner jeg har eller hva??:). Den så helt ny ut! Så den fikk jeg i går:).
Boka har lenge vært utsolgt, men de har endelig fått den i produksjon igjen. Ser den koster 186 kr. på www.capris.no. Venninna mi fikk pruta den ned til 29 kr!!! Juhuuu!

(bilde lånt fra Saxo)

Så nå kan jeg kanskje sy litt igjen snart? Nå når eldstejenta er på skolen og mellombror er i barnehagen så har jeg jo kun EN småtass hjemme. Da må jeg jo få rikelig med tid til å sy noen kjoler, bukser, smekker, vimpler m.m??? Det er vel fullt overkommelig?
Utenom mating av Simen, kosing, leking, byssing, raping, gå turer med ham, klesvask, husvask, generell rydding, omorganisering i kjøkkenskap, rydding i klesskap, sosiale treff, avtaler hos leger/helsesøster (blogging...) og slikt må jeg vel få masse tid til å kose meg med symaskinen.... :). Ja, jeg håper iallefall det. Hadde vært så kjekt å sydd noe av det jeg har tenkt på i evigheter nå..
Vi får se. Nå har jeg den herlige boka- kanskje den er et lite spark i baken:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...