Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

søndag 29. august 2010

Ilse Jacobsen støvler

Etter å ha fulgt snuppa til skolen i øsepøsevær flere dager på rad... fant jeg ut at jeg trenger nye støvler:). Fant det ut første dagen da- ble nemlig våt gjennom støvlene- og fant et hull i ene. Jaja, var nok på tide med nye støvler uansett.

Så da ble det disse valget falt på. Noe sent kanskje, da de har vært poppis leeeeenge.... menmen, bedre sent enn aldri:). De er deilige iallefall. Passer foten godt- de er foret og sålen er kraftig og god så de kan brukes til vinteren.



Bilde er lånt fra http://www.ilsejacobsen.dk/

1 kommentar:

  1. Sånne har jeg også og de er kjemepegode.
    Har brukt de i flere sesonger allerede og de er gode og varme både i snø og regn.
    Du kommer ikke til å trege på de....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...