Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 17. oktober 2011

Vanish-buzzing!!!

Her kommer enda et Buzzador-innlegg:). Jeg har nemlig vært så heldig å få være med på to kampanjer på en gang. Santa Maria Thai som jeg nettopp skrev om og Vanish, og gud så kjekt det var å kikke oppi den tunge boksen som kom!!! Det var en hel haug med produkter og masse vareprøver så kan gis vekk til venner og kjente når jeg buzzer. Kjempekjekt :).

Enda kjekkere var det jo når det var Vanish;). Jeg har brukt det lenge og synes det er helt supert!! Snuppa har en hvit sommerkjole som hun eeeelsker- og jeg takker Vanish for at den fremdeles er hvit. Har ikke tall på alle ganger hun har sølt ketcup, sjokolade og suppe på den. Herlig når klærne ikke blir ødelagt av slik, man kan jo bare sprute litt Vanish på;).


Informasjon om Vanish-produktene:
Noen av komponentene i Vanish jobber seg gjennom flekken slik at den blir oppløst – andre deler opp flekken i mindre lettoppløselige deler. Vanish inneholder aktiv oksygen. Når oksygenet i Vanish blandes med vann oppstår en naturlig prosess hvor det dannes tusenvis av bobler. Boblene stiger opp gjennom fibrene i tekstilene og tar med seg flekkrestene på veien til overflaten.

Vanish Oxi Action Pulver er svanemerket og anbefalt av Sveriges Astma- og Allergiforbund.


Her er litt informasjon om det å være Buzzador:
Som Buzzador får du tilbud om å delta i kampanjer.

Om du vil delta og blir valgt ut til kampanjen skal du:
1. Selv prøve varen eller tjenesten kampanjen gjelder.
2. Spre budskapet om produktet/tjenesten ved å fortelle dine venner om produktet/tjenesten, og diskutere det med de, dvs. buzze.
3. Rapportere via Lynrapporter etter alle dine Buzzinger.
4. Levere inn sluttrapport online.

Dersom du er interessert i å bli Buzzador kan du gå inn her. Hvis du melder deg inn og får spørsmål om hvem som tipset deg kan du nevne meg; Heo;).

3 kommentarer:

  1. Hei Hege
    Så at du hadde kjøpt ulltøy, var du fornøyd? Trenger nemlig ull her i huset også

    SvarSlett
  2. Så gøy å få slikt gratis då:) Brukar vanish av og til eg også, men har vore forsiktig etter at det ein gong farga noko kvitvask grått. Alt som var elastisk vel å merka, var nok eit stoff som ikkje tålte det. Uansett ser eg at det er mange ting å velja mellom, artig å prøva ut, sikkert!

    SvarSlett
  3. Jeg er også blitt helfrelst etter å ha fått testet denne, og min favoritt er møbelsprayen!

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...