Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 30. juni 2011

Skal du på ferie til Singapore??

Det skal ikke jeg.... Men om jeg skulle det så hadde jeg drømt om å ta inn på dette fasjonable stedet tror jeg; Marina Bay Sands. Har ikke sett noe så råflott på det jeg kan huske. Men som snuppa sa til meg etter å ha sett bilder av dette: du hadde nok ikke tort å ligge på det hotellet med din høydeskrekk... Jaja, de får med seg litt av hvert de små:).

Men jeg skal ikke nekte for at hun har rett. Tror jeg hadde hatt littebitt problemer med å ligge i svømmebassenget på TAKET her....

Men se disse bildene da! skikkelig lekkert!!!:

Jeg hadde definitivt ikke klart å stå her.... grøsser bare ved tanken...
Men litt spennende også;)

Skikkelig spesielt hotell. Det har 2500 rom så det er sikkert et ledig hvis du ikke har fått somlet deg til å bestille ferien ennå;).

5 kommentarer:

  1. Wow, utrolig stilig! Har vært i Singapore for noen år siden og det er en fantastisk stilig by/land, virkelig verdt et besøk. Vi bodde litt mer "kummerlig" enn dette da, hehe ;)
    God helg! Klem

    SvarSlett
  2. Det var jo virkelig et infinitipool da, så temmelig råflott ut.
    Men vakkert synes jeg ikke bygget var ;)

    SvarSlett
  3. Hei.

    De får det virkelig til borte i østen der. Veldig kreative på arkitekturfronten. Synes østen høres veldig spennende ut og kunne godt tenke meg en tur dit engang.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Stilig!! Jeg var i Singapore i 2004, elsket det og vil gjerne tilbake:)

    SvarSlett
  5. da er ferieplanene mine for vinteren i boks! Må bare en tur til Singapore altså :))hehe såg herligt ut :p

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...